ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
שבועיים לפתיחת הלימודים

יועמ"ש משרד האוצר: "לעצור את סבסוד המעונות כבר בשנת הלימודים הקרובה"

יועמ"ש משרד האוצר פרסם חוות דעת ולפיה יש לעצור את סבסוד המעונות מיד בתחילת שנת הלימודים הקרובה. "לעצור את הסבסוד מיד", דרש במכתבו

יועמ"ש משרד האוצר: "לעצור את סבסוד המעונות כבר בשנת הלימודים הקרובה"
אילוסטרציה צילום: pixabay

היועץ המשפטי של משרד האוצר, אסי מסינג, פרסם הערב (רביעי) חוות דעת ולפיה יש לעצור את סבסוד המעונות כבר בתחילת שנת הלימודים הקרובה. 

"מכלול הטיעונים שפורטו במכתבו של שר העבודה אינם מהווים בסיס או הצדקה לקביעת הוראת מעבר, ובפרט לפרק זמן ארוך של חמישה חודשים, וחלקם אף מבססים את הקושי בקביעת הוראת מעבר לאחר תחילת שנת הלימודים", נכתב בחוות הדעת שנחשפה ב'כאן חדשות'. 

כזכור, שר העבודה יואב בן צור מש"ס, פנה היום פעם נוספת ליועצת המשפטית לממשלה וביקש ממנה לחזור בה מקביעתה שיש לעצור את הסבסוד, או לחילופין לדחות את יישום ההחלטה בחמישה חודשים לפחות. 

יועמ"ש האוצר התייחס לטענות השר בן צור, בהן טענה שעצירת הסבסוד תביא להוצאת ילדים ממעונות מפוקחים, וכתב כי מדובר במעונות מוזלים ומפוקחים ולכן שכר הלימוד בהן עדיין נמוך יחסית.

היועץ המשפטי התייחס גם לטענה שלפיה צריך לאפשר לאמהות החרדיות להיערך לשינוי היקף משרה במקרה שלא יוכלו לממן מעון, ושאל מדוע השר מתעלם מהאפשרויות שעומדות בפני האב החייב בגיוס - להתגייס ולהיות זכאי לסבסוד, להשגיח על הילדים בעצמו או לצאת לעבוד.

היועמ"שית סבסוד מעונות יום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}