י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
חשיפת 'בחדרי'

יהדות התורה לנתניהו: "להחזיר לאלתר את סבסוד מעונות יום"

סיעת יהדות התורה פנתה לראש הממשלה נתניהו בדרישה: "על הממשלה להחליט לאלתר על החזרת הסובסידיות לנשים חרדיות עובדות". הפרטים נחשפו לראשונה ב'בחדרי חרדים' וכעת הסיעה פרסמה הודעה רשמית

יהדות התורה לנתניהו: "להחזיר לאלתר את סבסוד מעונות יום"
סיעת יהדות התורה צילום: באדיבות המצלם

סיעת יהדות התורה בכנסת התכנסה היום (רביעי) לדיון דחוף בהוראת היועצת המשפטית לממשלה למנוע את הסובסידיה הניתנת לנשים חרדיות עובדות עבור מעונות יום של ילדיהן שבעליהן לומדים תורה. 
 
בסיעה הוזכר כי מדובר באלפי ילדים במעונות יום כאשר ההרשמה הסתיימה כבר לפני מספר חודשים במאות רבות של מעונות בכל רחבי הארץ, כולל מעונות יום חדשים, ועכשיו נמצאים כבר בסמוך לתחילת שנת הלימודים.

באדיבות המצלםהמכתב של יו"ר סיעת יהדות התורה חה"כ פינדרוס למזכיר הממשלה יוסי פוקסצילום: באדיבות המצלם

 
כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים', חברי הסיעה דורשים שהממשלה תקבל לאלתר בישיבתה הקרובה ביום ראשון, החלטה לפיה יימשך מתן הזכות למעונות לכלל הנשים חרדיות עובדות, וכך יוכלו להמשיך בעבודתן ולפרנס את משפחתן וילדיהן ותימנע קריסתם של מעונות היום. 
 
כמו כן, הסיעה דנה בתופעות של עליית יהודים להר הבית, וחברי הסיעה מחו בתקיפות על כך ששרים ואחרים, כולל השר בן גביר המייצג את הממשלה כולה ולא רק כאדם פרטי, עולים להר הבית בניגוד לאיסור ההילכתי החמור שיש בכך ובניגוד לפסק הדין של גדולי ישראל והרבנות  הראשית מאז קום המדינה.

יהדות התורה יצחק פינדרוס ראש הממשלה נתניהו סבסוד מעונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}