י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בסיור עבודה

שר הרווחה מרגי בקריית ארבע: "רואה חשיבות רבה בחיזוק ההתיישבות"

שר הרווחה מרגי בסיור בקריית ארבע: "אני רואה חשיבות רבה בחיזוק ההתיישבות ובפיתוח העיר הקדושה וההיסטורית של העם היהודי. משרד הרווחה יעמוד לימין המועצה ויסייע בהקצאת משאבים ובפיתוח מענים ותוכניות לרווחת התושבים"

שר הרווחה מרגי בקריית ארבע: "רואה חשיבות רבה בחיזוק ההתיישבות"
השר מרגי בקרית ארבע צילום: באדיבות המצלם

שר הרווחה יעקב מרגי קיים היום (רביעי) סיור וישיבת עבודה בקריית ארבע – חברון, השר פתח את הסיור בפגישה עם ראש המועצה ישראל ברמסון בלשכתו, בה דנו במספר נושאים העומדים על הפרק, ביניהם תוכניות להתפתחות והרחבת המועצה בשנים הקרובות.

בהמשך קיים השר מרגי ישיבת עבודה עם ראש המועצה, הנהלת אגף הרווחה וצוות הנהלת מחוז ירושלים במשרד הרווחה בראשות הגב' אורלי אוסטרמן, בה דנו בקידום שירותי הרווחה ובפיתוח מענים ותוכניות בהתאם לצרכים העולים מהשטח.

השר מרגי חתם את הביקור במערת המכפלה, שם נשא תפילה לשלום חיילי צה"ל ולהשבתם של כל החטופים הביתה במהרה.

שר הרווחה יעקב מרגי אמר בביקור: "זכות גדולה להגיע לביקור בעיר האבות. אני רואה חשיבות רבה בחיזוק ההתיישבות ובפיתוח העיר הקדושה וההיסטורית של העם היהודי. משרד הרווחה יעמוד לימין המועצה ויסייע בהקצאת משאבים ובפיתוח מענים ותוכניות לרווחת התושבים".

ראש מועצת קריית ארבע ישראל ברמסון הודה לשר מרגי על הביקור: "אני מבקש להודות לשר מרגי על הביקור ועל מחויבותו לסייע לקריית ארבע, הצגנו בפני השר מרגי את אתגרי הרווחה והצרכים העולים מהשטח. השר התחייב כי יפעל ככל יכולתו לסייע ולהקצות משאבים שיובילו לפיתוחה ושגשוגה של המועצה".

יעקב מרגי קריית ארבע ישראל ברמסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}