י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מעצרם הוארך

יועמדו לדין שב"ח וחשוד נוסף שהתפרצו לדירה בבני ברק וביצעו שוד

המשטרה עצרה שוהה בלתי חוקי וחשוד נוסף בהתפרצות לבית של זוג מבוגרים בבני ברק וביצוע שוד וגניבת רכוש. עם סיום החקירה הוגשה בעניינם הצהרת תובע ומעצרם הוארך

יועמדו לדין שב"ח וחשוד נוסף שהתפרצו לדירה בבני ברק וביצעו שוד
מעצר. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה

לפני קצת יותר מחודש, בתאריך 11/7/24 התקבל דיווח במשטרת ישראל על שני חשודים שנכנסו מהחלון לדירה ברחוב סמטת אז"ר בבני ברק, גנבו רכוש ונמלטו מהמקום.

שוטרי תחנת בני ברק-רמת גן הגיעו במהירות למקום ובמקביל נפתחה חקירה תוך איסוף ממצאים וראיות.

החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב דן שהחלה בביצוע מגוון רחב של פעולות חקירה, במהלכה החוקרים הצליחו להתחקות אחר זהותם של החשודים.

עם מעבר החקירה לגלויה, בתאריך 11/8/24, בלשי היחידה ביצעו את מעצרם של שני החשודים, אחד מהם בן 26 תושב קלקיליה והשני בן 23 מטייבה, והם הובאו לחקירה בגין שוד, התפרצות למגורים, כליאת שוא וכניסה לישראל שלא כחוק.

עפ"י החקירה, החשודים הגיעו לאור יום, קפצו מעל גדר ונכנסו לבית, ללא כל היכרות מוקדמת עם הזוג. החשודים החלו "להפוך" את הבית, גנבו רכוש כגון כסף מזומן וכלי כסף ונמלטו מהמקום ברכבם. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת.

עם סיומה של החקירה הוגשה הבוקר הצהרת תובע (הצהרה על הכוונה להגיש כתב אישום נגד החשודים, לצורך הארכת מעצרם) ובכוונת הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד החשודים. מעצרם של החשודים הוארך הבוקר עד 16/8/24.

משטרת ישראל שוהה בלתי חוקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}