י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
דחקו אותו מהמירוץ

דיווח: התסכול של ביידן מההתנהלות של אובמה, פלוסי ושומר

הנשיא ביידן הביע בשיחות עם מקורביו אכזבה ותסכול מהתנהלותם של ננסי פלוסי, צ'אק שומר וברק אובמה - שלטענתו דחקו אותו מהמירוץ לנשיאות למרות הקשרים ביניהם

דיווח: התסכול של ביידן מההתנהלות של אובמה, פלוסי ושומר
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

הנשיא ג'ו ביידן מתוסכל מכך שברק אובמה לא אמר לו בפניו שעליו לעזוב את המירוץ, ופעל שזה יקרה מאחורי הקלעים. לצד זאת הוא כועס על ננסי פלוסי ורואה בה חסרת רחמים על הדרך בה הוציאה אותו מהמירוץ. הנשיא ביידן כועס גם על התפקיד שלקח צ'אק שומר במה שהוביל לפרישתו. 

לפי "פוליטיקו", ביידן אמר לעוזריו ולמקורביו שהוא משלים עם החלטתו להיפרד מהמירוץ לנשיאות בחודש שעבר, אך עדיין צובר תסכול כלפי חברי מפלגתו, שלדעתו דחקו אותו החוצה.

המתח המתמשך בין המנהיגים הדמוקרטים מדגיש את המהומה ההיסטרית שאחזה במפלגתם בששת השבועות האחרונים - בניגוד לאחדות שהדמוקרטים מקווים להציג בוועידתם בשבוע הבא. 

"היא עשתה מה שהיא הייתה צריכה לעשות כדי לתת לדמוקרטים את הסיכוי הטוב ביותר לזכות בנובמבר", אמר ביידן לאחד מאנשיו, והוסיף שלפלוסי "אכפת מהמפלגה", ולא מהרגשות שלו. 

פקיד בכיר בבית הלבן אמר כי ביידן רואה את פלוסי כ"חסרת רחמים" שמוכנה לשים בצד מערכות יחסים ארוכות טווח כדי לשמור על מפלגתה בשלטון - והכי חשוב, למנוע מהמועמד הרפובליקני דונלד טראמפ לחזור לבית הלבן.

ג'ו ביידן ברק אובמה דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}