י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
על רקע לאומני

אישום: יידו בקבוקי תבערה לעבר בתי יהודים במזרח י-ם

יידו בקבוקי תבערה וירו זיקוקין לעבר בתי יהודים במזרח ירושלים על רקע לאומני, ונעצרו. בתום החקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, מחר צפוי נגד שני החשודים כתב אישום

אישום: יידו בקבוקי תבערה לעבר בתי יהודים במזרח י-ם
פעילות המשטרה צילום: דוברות המשטרה.

בתאריך 31.7 בשעות הלילה, התקבל במחוז ירושלים במשטרה דיווח על מספר חשודים שיידו בקבוקי תבערה וירו זיקוקין לעבר בתי יהודים במזרח ירושלים. כתוצאה מכך, מחוץ למבנה נגרם נזק קל ולא היו נפגעים.

מיד עם קבלת הדיווח, הוזעקו למקום כוחות משטרה ומג"ב ממחוז ירושלים, והחלו בסריקות ובפעולות חקירה ראשוניות. בעקבות המקרה, נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. 

במסגרת החקירה במשטרה, חוקרי ימ"ר ירושלים חשפו את זהותם של שני חשודים המעורבים במעשה. לפני כשבוע וחצי, עצרו בלשי ימ"ר ירושלים ולוחמי מג"ב בסילוואן את שני החשודים (15, תושבי סילוואן). לאחר מעצרם, החשודים הועברו לחקירה במשטרה. 

מהחקירה בימ"ר ירושלים עולה כי שני החשודים ביצעו את המעשה על רקע לאומני, בין היתר, כיוון שראו דגלי ישראל על הבית ולכן ניסו לפגוע בו. לאחר המעשה נמלטו מהמקום, עד שנעצרו לאחר מספר ימים ע"י שוטרי מחוז ירושלים כאמור. 

עם סיום החקירה במשטרה, גובשה נגד שני החשודים תשתית ראייתית לביצוע המעשים. לאחר שמעצרם הוארך מעת לעת בבימ"ש, מוקדם יותר השבוע הוגשה נגדם הצהרת תובע. מחר צפויה הפרקליטות להגיש נגדם כתב אישום.

זיקוקין בקבוקי תבערה מזרח ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}