ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מקיימים את הצוואה

בית המדרש שנבנה ע"י הבוגרים ישא את שמו של ראש הישיבה

בישיבת 'בית מתתיהו' ממשיכים העובדים לעבוד במרץ לסיים את בניית היכל בית המדרש החדש על שמו של ראש הישיבה זצוק"ל ההיכל שנבנה על ידי הבוגרים כפי בקשתו של ראש הישיבה ייקרא "היכל רבינו ברוך". צפו בעבודות המתקדמות

בית המדרש שנבנה ע"י הבוגרים ישא את שמו של ראש הישיבה
העבודות בישיבת בית מתתיהו צילום: באדיבות המצלם

בישיבת 'בית מתתיהו' בגבעת הישיבה בבני ברק מתבצעת בימים אלו העבודות הסופיות לבניית בית המדרש החדש של הישיבה שייקרא "היכל רבנו ברוך" על שם ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר זצ"ל שהסתלק לבית עולמו בשנה שחלפה. 

ההיכל החדש של ישיבת 'בית מתתיהו' נתרם ע"י הבוגרים כבקשת וכצוואת רה"י הגאון רבי ברוך ויסבקר זצ"ל שבית המדרש יבנה אך ורק ע"י הבוגרים ושכלל בוגרי הישיבה יקחו חלק בבנייתו. 

צוואת הגר"ב ויסבקר שביהמ"ד ייבנה מתרומות הבוגרים צילום: באדיבות המצלם

העבודות מתקדמות בקצב משביע רצון תוך התחשבות מלאה שלא לפגוע בסדרי הישיבה בזמן קיץ שחלף ובזמן אלול הקרוב. לצורך כך נבנתה בבית המדרש רמפה שמאפשרת לבצע חלק מהעבודות גם במהלך הלימודים. 

העבודות בישיבת בית מתתיהו צילום: באדיבות המצלם

בוגרי הישיבה אשר הטו שכם לקריאתו של ראש הישיבה זצ"ל והוזילו מהונם מצפים לסיום עבודות הפנים של בית המדרש החדש אשר ישא כאמור את שמו של רבם זצל "היכל רבינו ברוך" וייחנך עד ליום היארצייט הראשון בכ"ג שבט תשע"ד.

כזכור, לפני שנה עוד זכה ראש הישבה זצ"ל עם חזרתו מטיסתו האחרונה לאמריקה להכנס לשלד בית המדרש המורחב ומסר את השיעור פתיחה של זמן אלול וברך 'שהחיינו' לפני השיעור, אך לדאבון לב מספר ימים לאחר מכן נפל למשכב ולאחר מס' חודשים הסתלק לבית עולמו.

ישיבת בית מתתיהו הרב ברוך ויסבקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}