ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
"חיסכון בעלויות"

ישראלי תובע את אינטל העולמית: פיטרו אותי בגלל תלונה על מנהל אנטי ישראלי

על פי התביעה, עלאא באדר, המשמש כסגן נשיא בכיר באינטל לניהול לקוחות, פיטר את הישראלי, לאחר שהוא התלונן כנגדו על התכנים האנטי-ישראליים שהוא פרסם ברשתות החברתיות

ישראלי תובע את אינטל העולמית: פיטרו אותי בגלל תלונה על מנהל אנטי ישראלי
משרדי חברת אינטל בישראל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ישראלי שעבד בחברת אינטל בארה"ב, הגיש לבית המשפט תביעה בטענה שהחברה פיטרה אותו, על רקע תלונה שהגיש נגד מנהלו שפרסם תכנים אנטי ישראליים ברשתות החברתיות. בנוסף, לטענתו הוא הוא הוחלף בעובד מוסלמי שפרסם גם הוא תוכן נגד ישראל ברשתות.

על פי התביעה, עלאא באדר, המשמש כסגן נשיא בכיר באינטל לניהול לקוחות, פיטר את הישראלי, לאחר שזה התלונן כנגדו על התכנים האנטי-ישראליים שהוא פרסם ברשתות החברתיות. בין הציוצים שבאדר שיתף או עשה להם "לייק": קריאות להרג חיילי צה"ל, שבח לחמאס ועוד. בנוסף, לפי כתב התביעה, באדר זימן את העובד הישראלי למשרדו ולחץ עליו לספר לו על ישראלים נוספים שעובדים בחברה.

לאחר שהעובד הישראלי נחשף לתמיכה הגדולה של באדר בהרג ישראלים, הוא פנה למנהלו הישראלי ובעזרתו הגיש תלונה רשמית נגד המנהל המצרי להנהלת החברה. לפי הנטען בכתב התביעה, התלונה שהגיש הישראלי נגד מנהלו, הביאה לפיטוריו ולעומת זה - נגד באדר לא נעשה דבר.

בחודש אפריל האחרון הישראלי זומן למשרדו של מנהלו הישיר של באדר ושם נאמר לו כי הוא יפוטר בשל חיסכון בעלויות, אך לאחר מכן התברר כי הוא היחיד שפוטר. 

מאינטל נמסר בתגובה: "החברה אינה מגיבה על הליכים משפטיים מתמשכים. כחברה, יש לנו תרבות ארוכת-שנים של גיוון והכלה".

אינטל אנטישמיות ארה"ב תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}