י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ממתיקים את הדינים

המשפיע לקח 160 מטבעות וערך 'פדיון נפש' לרפואת האדמו"ר | תיעוד

המשפיע רבי יצחק משה ארלנגר ערך פדיון נפש מהרש"ש על פי האריז"ל עם 160 מטבעות כסף טהור, אותם מסדרים לפי חישוב גימטריות של שמות הקדושים, כשחלקם הם שמות של דין וחלקם של חסדים - ומערבבים

המשפיע לקח 160 מטבעות וערך 'פדיון נפש' לרפואת האדמו"ר | תיעוד
המשפיע רבי יצחק משה ארלנגר בעריכת הפדיון עם המטבעות צילום: באדיבות המצלם

בעולם החסידות ממשיכים להתפלל ולקרוע שערי שמים לרפואתו השלמה של האדמו"ר מסקולען, מגדולי אדמו"רי ארה"ב, השרוי במצב קריטי בבית החולים במנהטן. 

בבית מדרשו של המשפיע הרה"צ רבי יצחק משה ארלנגר "בית ועד לחכמים" ברחוב נחום בירושלים, ערך המשפיע בתשעה באב אחר הצהריים פדיון נפש מיוחד לרפואתו של האדמו"ר. 

הגרי"מ ארלנגר בפדיון נפש לרפואת הרבי מסקולען צילום: באדיבות המצלם

מדובר בפדיון נפש מהרש"ש על פי האריז"ל הקדוש במסגרתו לוקחים 160 מטבעות מכסף טהור, ומסדרים אותם בערימות עם כוונות מיוחדות. כאשר כל ערימה עם מספר שונה של מטבעות לפי חישוב הגימטריות של שמות קדושים, כשחלקם הם שמות של דין וחלקם של חסדים. 

בהמשך מערבבים את המטבעות יחדיו, ועל ידי זה מערבבים את החסדים עם הדינים וממתיקים את הדינים, ופודים את המטבעות בכסף לצדקה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר ב- 160 מטבעות מכסף טהור מטבעות מיוחדות שצריך להזמין באופן מיוחד, המטבעות נמצאות אצל מקובלים שיודעים לעשות את הפדיון.

לאחר הפדיון קודם תפילת ערבית בצאת תשעה באב מסר שיחת חיזוק וביקש לעורר רחמי שמים לרפואת האדמו"ר רבי ישעיה יעקב בן רייזל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

רבי יצחק משה ארלנגר הרבי מסקולען פדיון נפש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}