י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מידה כנגד מידה

הגרמ"ה הירש באמירה נדירה: "להינצל בימי בין הזמנים"

רבינו הגדול ראש הישיבה הגרמ"ה הירש שליט"א כינס ישיבת חירום בביתו, וקורא לציבור לתרום עשרה שקלים לכל יתום המתחתן בחודש אב עם ברכה מפורשת: "התורמים יזכו במידה כנגד מידה להינצל גם הם בימי בין הזמנים מכל צרה ופגע"

הגרמ"ה הירש באמירה נדירה: "להינצל בימי בין הזמנים"
הברכה של הגרמ"ה צילום: קופת העיר

ימי בין המצרים חלפו עברו, ועונת החתונות נפתחת הערב בקול רעש גדול, עם עשרות חתונות של זוגות צעירים המקימים הערב בתים נאמנים בישראל. כך צפויה עונת החתונות להימשך בס"ד במשך כל החודש, ובין אלפי הזוגות הצעירים המתחתנים בימים אלו, ישנם גם לא פחות מ-87 יתומים ויתומות שמקימים בתים חדשים בישראל, ולאחר בדיקה נמצאו זכאים לתמיכה כספית לצורך סיוע בהוצאות החתונה. 

הנתונים שנאספו על ידי 'קופת העיר', הובאו לפני מרן רבינו הגדול ראש הישיבה, הגאון רבי משה הלל הירש שליט"א, שכינס בעקבות כך ישיבת חירום בביתו, על מנת לגבש דרכי פעולה לגיוס הסכום הנדרש, כדי שתהיה תמיכה של ממש לכל אחד ואחת מהיתומים והיתומות הללו, שמקימים בימים אלו את בתיהם. 

לעזרה ל-87 חתנים וכלות הקליקו כאן>>>

הגרמ"ה הירש צילום: קופת העיר

במהלך ישיבת החירום, החליט רבינו הגדול לפנות בין היתר גם לציבור הרחב, ולבקש מכל מי שיכול, לתרום סכום של עשרה שקלים בלבד לכל יתום מ-87 היתומים הנכללים ברשימה – בסך הכל 870 שקלים. כמובן שאת התרומה ניתן לחלק לתשלומים, כפי הצורך. 

ראש הישיבה שליט"א אף ניסח בכתב ידו בקשה מיוחדת, ולאחר מכן הקריא אותה אל מול המצלמה, בפנותו לציבור הרחב: "התורמים סך 870 שקלים עבור 87 יתומים ואלו שבבחינת יתומים, הנישאים בחודש אב תשפ"ד, ושומרים את היתומים מבושה וכלימה וצער יזכו במידה כנגד מידה להנצל גם הם בימי בין הזמנים מכל צרה ופגע".

עוד מוסיף רבינו ראש הישיבה "בסייעתא דשמיא בתחילת חודש אלול נעתיר על כל התורמים שנענו לבקשתנו להצלחה מופלגה בזמן אלול הבא עלינו לטובה ברוחניות ובגשמיות".

זה הזמן להיעתר לבקשתו של רבינו ראש הישיבה שליט"א, לפתוח את הלב ולסייע לו בפרויקט הגדול שנטל על כתפיו, לגייס את המימון הדרוש לצורך מתן תמיכה נכבדה לכל אחד ואחת מהיתומים והיתומות המתחתנים בימים אלו ממש. 

בואו נסייע לגרמ"ה הירש לעמוד ביעד שקיבל על עצמו, ונזכה בברכה המופלאה שבירך את כל התורמים בהצלחה מופלגה בימי בין הזמנים, וכן בכך שרבינו שליט"א יתפלל עלינו להצלחה מיוחדת במינה בזמן 'אלול' הבא עלינו לטובה. 

לעזרה ל-87 חתנים וכלות הקליקו כאן>>>
 

קופת העיר הרב משה הלל הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}