ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
הטבח בגולן

שיפור במצבה של הילדה ממג'דל שמס: "המהירות הפתיעה את הרופאים"

"מצבה השתפר במהירות שהפתיעה את הרופאים", אומרים בבית החולים. אתמול היא שבה להכרה מלאה ומוגדרת כעת פצועה בינונית

שיפור במצבה של הילדה ממג'דל שמס: "המהירות הפתיעה את הרופאים"
זירת האסון במג'דל שמס צילום: Michael Giladi/Flash90

בבית החולים רמב"ם, מעדכנים הבוקר (רביעי), כי חל שיפור משמעותי במצבה של הילדה בת ה-11, שהייתה הפצועה הקשה ביותר מאירוע נפילת הטיל במג'דל שאמס, עם פציעת ראש קשה מאוד. 

"מצבה השתפר במהירות שהפתיעה את הרופאים", אומרים בבית החולים. אתמול היא שבה להכרה מלאה ומוגדרת כעת פצועה בינונית. 

הילדה כאמור נפגעה מרסיסים בראש ונותחה ע"י פרופ' מוני בניפלא, מנהל יחידת נוירוכירורגיה ילדים, בליל הפגיעה במשך שעות ארוכות. הילדה תישאר מאושפזת לעוד מספר ימים בבית החולים רות לילדים ברמב"ם.

בבית החולים לילדים מאושפז עדיין ילד בן 12 נוסף מהאירוע - פצוע קל שצפוי להשתחחר בימים הקרובים לביתו.

12 ילדים ובני נוער נרצחו מפגיעת הרקטה ששיגר חיזבאללה לפני כשבועיים, שפגעה במגרש הכדורגל במג'דל שמס. האסון הקשה גבה את חייהם של פג'ר ליית אבו סאלח (16), אמיר רביע אבו סאלח (16), חאזם אכרם אבו סאלח (15), ג'ון וודיע אבראהים (13), איזיל נשאת איוב (12), ויניס אדהם ספדי (11), יזן נאיף אבו סאלח (12), אלמא אימן פכר אלדין (11), נאג'י טאהר חלבי (11), מילאר מעדאד אלשעאר (10), נאזם פאחר סעב (14) וג'יפארא אבראהים (10).

בריאיון ל-ynet סיפר אתמול אדם ספדי (50), חובש בכיר במד"א, כיצד איתר את בתו הקטנה ויניס אדם ספדי בת ה-11 בין הגופות. "איך שנכנסתי למגרש ראיתי את הילדה שלי ואת חברה שלה, שוכבות על הקרקע. היא חטפה פגיעת ראש שלא השאירה לה שום סיכוי. התכופפתי לכיוונה וביקשתי ממנה שתסלח לי". 

"אני חובש בכיר במד"א כבר 17 שנים. מה כבר לא ראיתי? ראיתי הכול, אבל מי יכול היה בכלל לדמיין שאראה את הבת שלי בכזה מצב שאפילו החובש הבכיר שאני, לא יכול להציל אותה", שיתף האב.

מג'דל שמס האסון במג'דל שמס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}