י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הביעו התנצלות

רשות הדואר בבריטניה השמיטה את ישראל מרשימת מדינות וטריטוריות

רשות הדואר בבריטניה הביעה התנצלות וציינה כי הם "מצטערים מאוד" על החרגה של ישראל מרשימת המשלוחים. גם סומליה, אוקראינה ורוסיה הושמטו מהרשימה. "עובדים עם השותפים שלנו כדי לתקן את השגיאה בדחיפות"

רשות הדואר בבריטניה השמיטה את ישראל מרשימת מדינות וטריטוריות
דואר בריטי צילום: Pixabay

רשות הדואר בבריטניה התנצלה לאחר שבאתר לשליחת חבילות לחו"ל הושמטה המילה "ישראל" מרשימה של כ-230 מדינות וטריטוריות.

הקישור Parcels Online מציין את האפשרות לשלוח חבילות לרשות הפלסטינית, לעיראק ולתימן - אך לא לישראל. גם סומליה, אוקראינה ורוסיה הושמטו מהרשימה.

דובר רשות הדואר אמר לעיתון היהודי הבריטי Jewish News: "אנחנו עובדים עם מספר שותפים המספקים שירותי משלוח חבילות, ובאתר האינטרנט הראשי שלנו Parcels Online, שהושק בספטמבר 2023, ללקוחותינו תמיד הייתה אופציה לשלוח לישראל חבילות".

לדברי רשות הדואר: "יש לנו עוד אפשרות שליחה, ואותו קישור לא מציע את ישראל כאופציה לשלוח אליה חבילות. אנו מצטערים מאוד על זה, ועובדים עם השותפים שלנו כדי לתקן את השגיאה בדחיפות".

עוד נמסר: "האתר הראשי שבו אנשים צריכים לחפש איך לשלוח חבילות לישראל הוא https://www.postoffice.co.uk/mail/parcelsonline, שכולל נכון את ישראל. מה שמשרד הדואר מכנה "גרסת תת-הדומיין" שלו - https://parcelsonline.postoffice.co.uk/ אינו נותן את ישראל כאפשרות. פועלים כדי לתקן את זה בהקדם האפשרי".

דואר בריטניה מלחמת חרבות ברזל ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}