י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כל הפרטים

עמית סגל כינה את הח"כית "תומכת טרור"; בשדולה תקפו: "אמירה אומללה ושקרית"

לאחר שהפרשן הפוליטי עמית סגל תקף את ח"כ סון הר מלך בעקבות הגיבוי שהעניקה לנערי "גבעת רונן", בשדולה למען האישה החרדית בכנסת - תקפו: "לימור אינה "תומכת טרור" אלא הלוחמת האמיצה נגד טרור ובעד המשך החיים בארצנו"

עמית סגל כינה את הח"כית "תומכת טרור"; בשדולה תקפו: "אמירה אומללה ושקרית"
עמית סגל צילום: צילום מסך מתוך שידורי ערוץ 12

השבוע הפרשן הפוליטי עמית סגל כינה את חברת הכנסת לימור סון הר מלך "תומכת טרור" אחרי שהביעה תמיכה בנערי "גבעת רונן" לאחר האירוע בו הותקפו מספר נשים ערביות כשנכנסו עם רכבן לגבעה. 

בעקבות דברים אלו שאמר סגל בשידור חי, מנהלות וחברות השדולה למען האישה החרדית בכנסת ישראל תקפו את הפרשן: "דבריו של העיתונאי עמית סגל על חברת הכנסת לימור סון הר-מלך לפיהם היא "תומכת טרור" ראויים לכל גינוי".

בשדולה טענו: "חברת הכנסת לימור סון הר מלך איבדה את בעלה שולי בפיגוע רצחני לפני 21 שנה, בפיגוע הקטלני ההוא לימור נפצעה קשה ועברה ניתוח חירום ללידת ביתה בחודש השישי להריונה. לימור לא הרימה ידיים אל מול הטרור, היא עברה תקופה ארוכה של שיקום, התחתנה בשנית והביאה עוד שמונה ילדים לעולם. לימור אינה "תומכת טרור" אלא הלוחמת האמיצה נגד טרור ובעד המשך החיים בארצנו, מה שגורמים מסוימים בתקשורת לא מסוגלים להכיל". 

עוד הוסיפו בשדולה: "האמירה האומללה והשקרית לפיה חברת הכנסת היא "תומכת טרור" - תוך נסיון עלוב להשוותה אל תומכי הטרור מהמפלגות הערביות היא לא רק מנותקת מהמציאות, אלא גם מציגה סימטריה מעוותת ומאשימה את הקורבן של הטרור האמיתי כאן בסיפור".

"כמי שמכירות מקרוב את הייסורים והכאב שהביא איתו הפיגוע לחייה, כנשים חרדיות, דתיות, כאמהות לילדים וכתושבות יהודה ושומרון אנחנו מכירות בזכותה של חברת הכנסת להשמיע את דעתה ולהביע את חששותיה מפני כניסת חשודים לישובים יהודיים, חשש הקיים כמעט אצל כל אזרח במדינת ישראל מאז מראות טבח שמחת תורה שעדיין לא נמחו מזכרוננו. אנחנו מבקשות לחזק את חה"כ לימור סון הר מלך כמי שמייצגת את קולן של נשים רבות ומגוונות בחברה הישראלית, ופועלת ללא לאות לטובתן ובטחונן הפיזי והנפשי גם יחד".

נזכיר כי סגל אמר בין היתר באולפן: "אני תחת הרושם שלימור סון הר מלך לא צריכה להיות בכנסת ודווקא כמי שחשב שהממשלה הקודמת נשענה על תומכי טרור, אני חושב שהם הרבה יותר גרועים ממנה בגלל תמיכה של חלק נכבד מחברי הכנסת הערבים שלא מוכנים לקרוא לחמאס ארגון טרור, אבל צריך להגיד שהוא מזהה תופעה כזאת שהאדם הזה לא יכול להיות בכנסת ישראל".

 

 

 

עמית סגל לימור סון הר מלך גבעת רונן שדולת הנשים החרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}