י' אלול התשפ"ד
13.09.2024
מה הסיכויים?

הסיפור הלא ייאמן של האדם שפספס ספרה אחת בלוטו אך בכל זאת זכה בפרס הראשון

תושב מישיגן בן 53 זכה בפרס הגדול של הגרלת הלוטו המקומית, יום אחד בלבד לאחר שהחמיץ זכייה גדולה בהגרלה הקודמת במספר אחד בלבד. הזוכה, שבחר להישאר אנונימי, גרף פרס בסך 795,905 דולר

הסיפור הלא ייאמן של האדם שפספס ספרה אחת בלוטו אך בכל זאת זכה בפרס הראשון
לוטו אמריקאי צילום: Pixabay

תושב מישיגן בן 53 חווה סיבוב פרסה מדהים בהגרלת הלוטו המקומית. ע"פ הדיווח בynet, יום אחד בלבד לאחר שהחמיץ בנסיבות מביכות זכייה גדולה בהגרלה הקודמת במספר אחד בלבד, הוא מצא את עצמו זוכה בפרס הגדול. הזוכה, שבחר להישאר אנונימי, גרף פרס בסך 795,905 דולר (כ-3 מיליון שקלים).

סיפורו של הזוכה מתחיל יום קודם לכן, כאשר היה במרחק נגיעה מזכייה של מאות אלפי דולרים. "הייתי כל כך קרוב", שיתף הזוכה בהתרגשות, "החמצתי את הפרס הגדול במספר אחד בלבד. זה היה מאוד מתסכל". למרות האכזבה, הוא לא ויתר והחליט לנסות שוב את מזלו.

"אני משחק בהגרלת -Fantasy 5 באופן קבוע", סיפר, "ובלילה של ההגרלה הבנתי ששכחתי לקנות כרטיס". בהחלטה של רגע אחרון, הוא רכש שני כרטיסים באינטרנט, מהלך שהתברר כמשנה חיים. לאחר ההגרלה, קיבל הזוכה הודעה על זכייה סמלית של דולר אחד. הוא כבר חשב שהניסיון הנוסף הסתיים באכזבה נוספת, אך אז הגיעה הודעה נוספת שהזמינה אותו לבדוק את חשבונו. "כשראיתי את הסכום, חשבתי שזו בטח טעות", צחק הזוכה. רק כשהגיע למשרדי מפעל הפיס כדי לברר את העניין, הוא הבין שאכן זכה בפרס הגדול.

הגרלת Fantasy 5 היא אחת ההגרלות הפופולריות במישיגן, עם פרסים גדולים שמושכים משתתפים רבים. הזוכה כמובן לא חשף את זהותו, אך שיתף כי הזכייה תאפשר לו להגשים חלומות ולשפר את איכות חייו.

לוטו הימור סטטיסטיקה גורל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}