י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

"אנא עשו מה שביכולתכם": המכתב הנדיר של פוסק הדור וראש הישיבה

פוסק הדור הגאון האדיר רבי משה שטרנבוך שליט"א, חתם בכתב ידו על המכתב של ראש ישיבת כנסת יחזקאל הגרב"מ אטינגר שליט"א, להצלת חייה של האישה המתמודדת בגבורה עם המחלה הקשה, ויש רק תרופה אחת יקרה שיכולה להציל בעז"ה את חייה

"אנא עשו מה שביכולתכם": המכתב הנדיר של פוסק הדור וראש הישיבה
פיקוח נפש אמיתי צילום: ועד הרבנים

גדולי ישראל שליט"א יוצאים בקריאת קודש להצלת חייה של האישה המתמודדת בגבורה עם המחלקה הנוראה המתפשטת בגופה, וכדי להצילה צריכים לרכוש עבורה תרופה יקרה בשם אנהרטו – בעלות כוללת של מאות אלפי ₪. פוסק הדור הגאון האדיר רבי משה שטרנבוך שליט"א, חותם בכתב ידו על המכתב של ראש ישיבת כנסת יחזקאל, הגאון רבי ברוך מרדכי אטינגר שליט"א, המפרט בהרחבה בכתב ידו על מצבה הרפואי הקשה.

בהוראת גדולי ישראל: תורמים עכשיו להצלת חיי החולה >>>

"בכוחות על אנושיים מגדלת את ילדיה לבד, בגבורה", מתאר ראש הישיבה, המעיד כי היא חלתה במחלה קשה ויש ב"ה תרופה שיכולה להציל את חייה, "אבל לצערינו התרופה אינה בסל התרופות ואין באפשרותה לעמוד בהוצאה הגדולה". ורבנן, פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א וראש ישיבת כנסת יחזקאל הגרב"מ אטינגר שליט"א במכתבם המשותף: "אנא עשו מה שביכולתכם לסייע למשפחה שיהא ניתן לרכוש את התרופה ולאפשר לה לגדל ולחתן את ילדיה המשוועים לעזרה".

ראש הישיבה הרב אטינגר שליט"א, מוסיף לפני חתימתו כי הוא כותב את הפרטים "מתוך הכרות אישית".

פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א, סמך ידו על כל הנכתב וחתם בכתב ידו. כולנו נשמעים להוראות גדולי ישראל שליט"א, ונרתמים לסייע עבור מקרה קשה זה. יש לנו הזדמנות נדירה להציל חיים כפשוטו. לא נעמוד מנגד!

בהוראת גדולי ישראל: תורמים עכשיו להצלת חיי החולה >>>

ועד הרבנים הרב שטרנבוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}