סקודה קודיאק מתחדש: מה השתנה ברכב הכביש-שטח הפופולארי?
הקודיאק החדש ארוך מעט מקודמו ומשתרע על 476 סנטימטרים. אורכו של בסיס הגלגלים הוא 276 סנטימטרים. נפח תא המטען הרשמי כשכל המושבים זקופים ומאוכלסים הוא 289 ליטר
צ'מפיון, יבואנית סקודה החלה בשיווק הדור המחודש של סקודה קודיאק, רכב הכביש-שטח הגדול של סקודה. הקודיאק הפך פופולארי בשוק הרכב הישראלי בין היתר בגלל שהוא שווק - ועודנו משווק בישראל בגרסאות שיש להן 7 מקומות ישיבה, מה שלא רואים בהרבה רכבי כביש שטח עממיים.
הקודיאק עצמו אינו רכב חדש לחלוטין, אלא עדכון מקיף מאוד שסקודה ביצעה ברכב. מבחינת המימדים, הקודיאק החדש ארוך מעט מקודמו ומשתרע על 476 סנטימטרים. אורכו של בסיס הגלגלים הוא 276 סנטימטרים. נפח תא המטען הרשמי כשכל המושבים זקופים ומאוכלסים הוא 289 ליטר וכאשר השורה השלישית מקופלת לתוך הרצפה, הנפח עולה ל-794 ליטר.
המנועים של סקודה הם למעשה גרסאות משודרגות של המנועים שאנו מכירים של היצרנית. גרסה חשמלית אין כאן וגם לא גרסת פלאג אין הייבריד. מבחינת אופציית הבנזין, הקודיאק מצויד במנוע בנפח 1.5 ליטר עם טורבו ומערכת מיילד הייבריד אשר מפיק 150 כוחות סוס. תיבת ההילוכים אוטומטית בעלת 7 מהירויות.
באופן מעניין, לצד גרסת הבנזין יש שתי גרסאות טורבו דיזל ששתיהן מבוססות על מנוע בנפח 2.0 ליטר. בגרסת הבסיס ההספק הוא 150 כוחות סוס ובגרסה הבכירה ההספק הוא 193 כוחות סוס - כשבגרסה זו הכוח מועבר לארבעת הגלגלים.
רמת הגימור של סקודה קודיאק נקראת ADVANCE וכוללת חלון גג פנוראמי, בקרת אקלים תלת אזורית, לוח מחוונים עם צג בגודל 10.25 אינץ' ועוד. המחיר של גרסת הבנזין הוא 214,990 שקלים. מחיר גרסת הדיזל ההתחלתית הוא 246,490 שקלים. מחיר גרסת הדיזל הבכירה בעלת ההנעה הכפולה הוא 269,490 שקלים.
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות