ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
אחריות מקיפה

יבואנית ג'ילי משיקה תכנית למכירת רכב משומש

השhרות עצמו זמין בתשעת מרכזי השירות והמכירה של ג'ילי בישראל שהאחרון בהם נפתח לאחרונה באילת. הרכבים עצמם ייהנו מאחריות מקיפה הכוללת אחריות יצרן על הרכב למשך 5 שנים או 150,000 ק"מ

יבואנית ג'ילי משיקה תכנית למכירת רכב משומש
ג'ילי ג'יאומטרי C החשמלית עכשיו גם כיד שניה צילום: ג'ילי ג'יאומטרי C

אחרי מספר שנים של נוכחות בשוק הרכב הישראלי עם מכוניות ג'ילי החשמליות, ג'ילי ישראל משיקה תוכנית חדשה לרכישה של רכבי ג'ילי משומשים. מאז השקתן של מכוניות ג'ילי בישראל שווק בישראל דגם אחד של היצרנית- ג'יאומטרי C, שהפך לרכב פופולארי מאוד בישראל. כתוצאה מכך נוסעות בכבישי הארץ מעל 16,000 מכוניות ג'ילי ג'יאומטרי C במספר גרסאות ונוצר הצורך במערכת שתטפל גם בסחר ברכבים אלה בסטנדרט גבוה.

במסגרת זו משיקה היבואנית את התכנית שהיא מכנה GEELY SELECT שתציע ללקוחות חוויית רכישה מסודרת אשר דומה מאוד מבחינת הסטנדרטים לרכישה של רכב חדש. השרות עצמו זמין בתשעת מרכזי השירות והמכירה של ג'ילי בישראל שהאחרון בהם נפתח לאחרונה באילת.

במסגרת התכנית יבוצעו בכל רכב שנכנס למערכת השירות והמכירה של GEELY SELECT 133 בדיקות תקינות, הכוללות בדיקה חיצונית, פנימית ומכאנית. הרכבים עצמם הם רק כאלה שיובאו על ידי היבואנית הרשמית ויש להם היסטוריית טיפולים מתועדת ואין עליהם שיעבודים או זכויות צד ג'. הרכבים עצמם ייהנו מאחריות מקיפה הכוללת אחריות יצרן על הרכב למשך 5 שנים או 150,000 ק"מ, ואחריות יבואן מורחבת על סוללת המתח הגבוה ל-10 שנים או 200,000 ק"מ.

לדברי רונן יבלון, מנכ"לGEELY  בישראל: "אנחנו גאים להשיק את תוכנית GEELY SELECT שמביאה לישראל סטנדרט חדש בשוק הרכבים החשמליים מבעלות קודמת. לאחר כמעט שלוש שנים של מכירה ושירות לנהגי ג'ילי, אנחנו בטוחים באיכות, באמינות וביכולות המרשימות של רכבי GEELY. התוכנית החדשה מאפשרת ללקוחותינו לרכוש רכב חשמלי מבעלות קודמת בראש שקט ובביטחון מלא, תוך קבלת אחריות מקיפה ושירות מקצועי בכל מרכזי השירות שלנו ברחבי הארץ. זהו צעד נוסף בחיזוק מעמדנו כמובילים בשוק הרכב החשמלי בישראל ומוכיח את מחויבותנו לחדשנות ושירות איכותי".

 

אילת GEELY SELECT ג'ילי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}