י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מחדל בשדה

הערים על האבטחה פעמיים: נוסע הסתנן לשתי טיסות

אדם ללא כרטיסי טיסה, הערים על האבטחה בשתי טיסות בנמל התעופה של מינכן. האיש מנורבגיה עלה בהצלחה לשתי טיסות ללא כרטיס עלייה למטוס, בשדה התעופה השני בגודלו בגרמניה. לאחר שנתפס בפעם הראשונה, הוא חמק דרך אנשי האבטחה למחרת וטס לשוודיה

הערים על האבטחה פעמיים: נוסע הסתנן לשתי טיסות
שדה תעופה במינכן צילום: pixabay

נוסע נורבגי עלה על שתי טיסות בנמל התעופה של מינכן ללא כרטיס לאף אחת מהטיסות, כך מסרה המשטרה במינכן. הנסיון הראשון שלו התגלה במהירות בפעם הראשונה, הוא הצליח לנסות את אותו הטריק למחרת, והמריא בטיסה לכיוון שוודיה.

האיש בן ה-39 הצליח להערים על אנשי האבטחה בפעם הראשונה ב-4 באוגוסט. למרות שבדרך כלל צוותי הקרקע סורקים את כרטיסי העלייה למטוס בשער, העיתון "בילד" הגרמני דיווח כי הסקנדינבי הערמומי עמד ליד נוסע אחר ונדחק יחד איתו.

הוא גם חמק מצוות של חברת התעופה בשער ועלה על מטוס לכיוון העיר המבורג שבצפון  גרמניה. המטוס היה מלא, ומכיוון שלאיש לא היה מושב, הוא נחשף. הוגש נגדו כתב אישום, והוא שוחרר מיד וחזר לשדה התעופה יום לאחר מכן.

תוך שימוש באותה טכניקה, הוא התגנב לטיסה לשטוקהולם שלא הייתה בתפוסה מלאה, כך אמר דובר המשטרה סבסטיאן פינטה. הפעם, המטוס המריא איתו על הסיפון. לא צוין באיזו חברת תעופה מדובר.

כשהגיע לבירת שוודיה, משך האיש במהירות את תשומת הלב של צוותי הקרקע של שדה התעופה, כי רצה לטוס בחזרה למינכן מיד. האדם נעצר על ידי משטרת שוודיה, שגילתה גם שיש עליו סכין עם להב של 10 סנטימטרים. למרות זאת, דובר המשטרה אמר כי האיש נחשב "אחד שלא היווה איום".

דובר נמל התעופה של מינכן, הנר יורינג, אמר כי  נסיבות מתבררות אך ייקח זמן לברר. "אנו בודקים כיצד הצליח הנוסע לעקוף את בדיקת כרטיס העלייה האוטומטי לפני הבידוק הביטחוני. חברת התעופה בודקת גם את אופן בדיקת כרטיס העלייה למטוס בשערי העלייה למטוס, שם היא אחראית על הבדיקה".

שוודיה גרמניה מינכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}