י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
לאחר הביקורת

ישראל הציגה לאו"ם את תמונת מחבלי החמאס שחוסלו בבית הספר

מועצת הביטחון של האו"ם התכנסה הלילה בנושא תקיפת צה״ל את בית הספר אל-תבעין בעזה; שגריר ישראל לאו"ם גלעד הציג למועצה את תמונת מחבלי החמאס שחוסלו בבית הספר ותקף: ״אתם מתכנסים למען מחבלים שעשו שימוש בבית ספר כמפקדת טרור, אך למען הילדים במג'דל שאמס שנרצחו מירי חיזבאללה - לא מצאתם זמן לדיון דחוף! תתביישו לכם"

 ישראל הציגה לאו"ם את תמונת מחבלי החמאס שחוסלו בבית הספר
גלעד ארדן שגריר ישראל במליאת האו"ם צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

מועצת הביטחון התכנסה הלילה, לבקשת אלג'יריה, לדיון בנושא תקיפת בית הספר אל- תבעין שבעזה. 

שגריר ישראל לאו"ם גלעד ארדן הציג באו"ם את תמונות מחבלי החמאס שהיו מטרת התקיפה בעזה וכן את תמונת הילדים הישראלים שנרצחו במג׳דל שאמס ותקף את המועצה בחריפות: "המועצה מתכנסת היום לדיון בטיעוני השקר של חמאס. למרבה התדהמה נראה כי החלטתם להקדיש את זמנכם כדי להקשיב לשקרי המחבלים בעוד שלא הבעתם שום דאגה כשילדים ישראלים נרצחו על ידי חיזבאללה".

השגריר ארדן הציג לוח עם פני המחבלים שהיו מטרת התקיפה:  "המחבלים הללו חוסלו בעזה באותו ״בית ספר״ בשבת. מדובר במחבלים שעשו שימוש בבית הספר אל-תבעין  כמפקדת טרור. אלה האנשים שכינסתם עבורם דיון חירום".

דובר צה"לזהויותיהם של מחבלים נוספיםצילום: דובר צה"ל

השגריר ארדן הציג גם לוח עם פני הילדים שנרצחו מטיל חיזבאללה במג'דל שאמס: "בעוד שהמחבלים בעזה עשו שימוש בבית ספר כמפקדת טרור, הילדים במג'דל שאמס לעולם לא יגיעו לבית הספר שוב – אך עבורם לא יכולתם למצוא את הזמן לדיון דחוף. תתביישו לכם. איזו חרפה".

השגריר ארדן תקף בנוסף את המועצה גם על התעלמותה מהאיום האיראני במתקפה  על ישראל: "קשה להאמין לחוסר המעש שלכם, שלא לגנות ולנסות לעצור את הסכנה הגדולה ביותר שמאיימת על האיזור כולו: איראן. ברגעים אלה ממש מליוני ישראלים דרוכים ונערכים למתקפה ישירה של איראן בדיוק כפי שעשו באפריל. התוקפנות של איראן מאיימת על כלל האיזור במלחמה. מלחמה איזורית! ולמרות זאת אתם מבזבזים את הזמן בדיון מיותר ובהפצת שקרים של ארגון טרור".

דובר צה"לזהויותיהם של עוד 12 מחבליםצילום: דובר צה"ל

בנאומו האחרון באו״ם, השגריר ארדן הטיח בחברות מועצת הביטחון: ״ייצגתי את מדינתי בגאווה עצומה! ישראל היא המדינה המוסרית בעולם, ובוודאי במקום המעוות הזה. ישראל צריכה לזכות פה לשבחים והפלשתינים לקבל גינויים! אבל עד שתראו את האמת: עם ישראל חי".

השגריר ארדן פנה בנאומו למועצה במסר עם סיום כהונתו כשגריר ישראל לאו"ם: "זו כנראה תהיה הפעם האחרונה שאדבר בפניכם כשגריר ישראל, למרות שאין לדעת, אולי עוד תכנסו דיון נוסף בעקבות פרופגנדה של ארגוני טרור, לכן חשוב לי להשאיר אתכם עם האמירה הזו: ייצגתי את מדינתי בגאווה עצומה! ישראל היא המדינה המוסרית בעולם ובטח כאן במקום המעוות הזה".

לסיום אמר: "אני מקווה שיום אחד תבחינו גם אתם בהטיה ובעיוות המוסרי כאן, ואני מתפלל שתראו את האמת: ארגוני טרור ומשטרים עריצים יש לגנות! לא להגן עליהם כפי שאתם עושים! וישראל צריכה לזכות כאן לשבחים, אנחנו שומרי הסף של הציוויליזציה! אך עד אז - עם ישראל חי".

גלעד ארדן האו"ם מלחמת חרבות ברזל חמאס איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}