י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ריקול חשוב

הגרמנית היוקרתית בדרך למוסך ללא תשלום

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו מודיעה על ריקול לכמה סוגי מכוניות של ב.מ.וו. חשוב שתבצעו

הגרמנית היוקרתית בדרך למוסך ללא תשלום
ב.מ.וו סדרה 1 ועוד דגמים נוספים בקריאת שירות ישראלית צילום: BMW

אם יש לכם מכונית של ב.מ.וו הגרמנית, כדאי שתקראו: דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו מודיעה על ריקול לכמה סוגי מכוניות של ב.מ.וו שחשוב שתבצעו. לפי הודעת היבואנית, הריקול תקף למכוניות ב.מ.וו סדרה 1, סדרה 3 וגם רכב הכביש שטח ב.מ.וו 3 X. המכוניות האלה יוצרו בין החודשים ינואר 2006 ועד דצמבר 2007 ובסך הכול יש מהן 346 יחידות שככל הנראה נוסעות בכבישי ישראל.

מהותו של הריקול האמור נוגעת למניעה של חשש לאפשרות של כשל בנפץ של כרית האוויר בצד הנהג. כלומר אם נדייק - יש סכנה של פיצוץ של כרית האוויר שמותקנת לפני הנהג, ברמה שעלולה חלילה לפצוע אותו בשעת תאונה בגלל כרית האוויר. משך התיקון אורך כשעתיים וחצי והלקוחות שהריקול רלוונטי להם יקבלו זימון מן היבואנית. בהקשר הזה חשוב לציין שהלקוחות לא משלמים שקל עבור התיקון מכיוון שהתיקון יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים לטיפול ברכבי BMW מטעם דלק מוטורס.

כמובן שכהרגלנו נזכיר לכם שאין דבר כזה לא לבצע ריקול ואין דבר כזה להתחמק מריקול, גם בכלל שזו הבטיחות שלכם ושל בני משפחתכם וגם בגלל שזהו החוק. על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את "הקריאה החוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב וכן עפ"י תקנה 306 (ג) לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

 

ריקול BMW

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}