י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הושגה הסכמה

פרשת שדה תימן: החשודים ישוחררו למעצר בית

הסניגוריה הצבאית הגיעה להסכמה עם התביעה הצבאית על שחרורם של חמשת החשודים בהתעללות במחבל בפרשת שדה תימן למעצר בית. הסנגוריה הצבאית: "אנו מברכים על ההחלטה של הפצ״רית ועל ההסכמות שהושגו"

פרשת שדה תימן: החשודים ישוחררו למעצר בית
אילוסטרציה צילום: unsplash

הסניגוריה הצבאית הגיעה להסכמה עם התביעה הצבאית על שחרורם של חמשת החשודים בהתעללות מחבל בפרשת שדה תימן למעצר בית. 

בסניגוריה מסרו כי עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם אנשי מילואים בעלי משפחות ואין לראות בהם כמי שנשקפת מהם מסוכנות לציבור. 

מהסניגוריה נמסר כי "אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים (על דעת באי כוחם), נוכח הימשכות החקירה הצפויה... החשודים ישוחררו למעצר בית. אנו מברכים על ההחלטה של הפצ״רית ועל ההסכמות שהושגו". 

מדובר צה"ל נמסר מטעם התביעה הצבאית כי "התביעה הצבאית ביקשה להאריך את מעצרם של החשודים בהתעללות בעצור ביטחוני, במעצר בית מלא, עד ליום חמישי הבא, לשם מיצוי החקירה. במהלך תקופה זו, על דעת ההגנה, יופנו החשודים לתסקיר מעצר ויועברו להגנה באופן הדרגתי חומרי חקירה. עם סיום החקירה, יתאפשר להגנה, ככל שתרצה, לקיים שימוע. לשלב גם את זה, כרגע יש רק את הסנגורים".

שדה תימן צה"ל מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}