י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נחשפו מפות המנהרות

חפרפרת ישראלית: כך ישראל הגיעה למיקומו של מוחמד דף

רשת הטלוויזיה הסעודית "אל-ערביה" דיווחה כי שליח של חמאס היה זה שהודיע על מקום הימצאותו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף, לפני חיסולו בתקיפה האווירית בחאן יונס בחודש שעבר

חפרפרת ישראלית: כך ישראל הגיעה למיקומו של מוחמד דף
מוחמד דף צילום: freepik

חודש לאחר חיסול מוחמד דף, מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, בתקיפה אווירית ישראלית, חשפו מקורות לאל-ערביה / אל-חדאת כי שליח ששימש להעבר מסרים, שעבד עבור ארגון הטרור חמאס מסר מידע על דף.

לפי גורם ביטחוני רשמי של חמאס, בחקירות שהתקיימו בתוך הארגון לאחר חיסולו של דף, התגלה כי שליח של החמאס מסר לישראל דיווח על מקום המפגש של דף עם מח"ט חאן יונס, ראפע סלאמה. בנוסף, השליח מסר לישראל מידע אודות מח"ט רפיח, מוחמד שבאנה.

עוד דווח, כי השליח העביר לישראל מפות מלאות של רפיח, כולל המנהרות והמחרטות לייצור נשק, מטעני חבלה, טילים ומל"טים.

בנוסף, דיווחו בעיתון כי השליח עסק בהעברת מסרים ממח"ט רפיח מוחמד שבאנה - שלא חוסל - לאנשי חמאס שונים. לדברי הגורמים, המודיע הוא בן למשפחה מרפיח. לא ברור מהדיווח מה עלה בגורלו של אותו שליח, אבל נאמר כי הוא "עובר חקירות".

לדברי הגורמים, הוא סיפר לסוכן ישראלי על מיקום הפגישה של הבכירים והם חוסלו מיד. המקור גם מסר לאל-ערביה, כי מנגנון האבטחה של חמאס אינו אחראי עוד על הגנה על אישים ומתן מקומות מסתור, כפי שהיה בעבר, עם התגברות החיסולים והפשיטות של צה"ל, וכי כל בכיר חמאס אחראי להסתתר בעצמו.

 

 

חמאס מוחמד דף מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}