ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
אחרי הסערה

גלנט לוקח צעד אחורה בעימות עם נתניהו: "נחוש לעמוד במטרות"

שר הביטחון הגיב לעימות עם נתניהו ולדיון הסוער בוועדת חוץ וביטחון ואמר: "אחת מנקודות התורפה שהתגלו במלחמה הן הדלפות בלתי פוסקות מפורומים רגישים וחסויים. הרעה החולה הזו לא פסחה גם על הדיון שהתקיים היום"

גלנט לוקח צעד אחורה בעימות עם נתניהו: "נחוש לעמוד במטרות"
בנימין נתניהו / יואב גלנט צילום: יונתן זינדל/חיים גולדברג, פלאש 90

שר הביטחון, יואב גלנט, לוקח הערב (שני) צעד אחורה בעימות עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומבהיר: "אני נחוש לעמוד במטרות המלחמה". זאת אחרי שבמהלך דיון בוועדת חוץ וביטחון אמר גלנט, "אני שומע את כל הגיבורים עם התופים, 'הניצחון המוחלט' והקשקושים האלה. את אומץ הלב ראיתי כשזה בא לדיון".

גלנט כתב: "במהלך הסקירה הביטחונית שקיימתי היום בפני ועדת חוץ וביטחון, הדגשתי כי אני נחוש לעמוד במטרות המלחמה ולהמשיך את הלחימה עד לפירוק החמאס והשבת החטופים. 

לדבריו, "אחת מנקודות התורפה שהתגלו במלחמה ועלינו לפעול נגדה במלוא החומרה, הן הדלפות בלתי פוסקות מפורומים רגישים וחסויים. הרעה החולה הזו לא פסחה גם על הדיון שהתקיים היום בועדת חוץ וביטחון.

אני נמצא בשירות מדינת ישראל 48 שנים, במדים וכשר בממשלות ישראל - אני נחוש להמשיך ולבצע את משימתי תוך שמירה על סדר העדיפויות המלווה אותי כל חיי: ביטחון מדינת ישראל, חיזוק צה״ל וארגוני הביטחון ואחר כך כל היתר. 

אנו נמצאים בפני ימים מאתגרים בהם נידרש לעמידה איתנה ולפעולות הגנה והתקפה עוצמתיות, חובתנו להתרכז בהגנת אזרחי ישראל ופגיעה באויבנו".

מלחמת חרבות ברזל יואב גלנט ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}