י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
לקראת הבחירות

לאחר שנה: טראמפ חזר לצייץ ברשת החברתית טוויטר

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו סרטון של קמפיין הבחירות שלו וזאת לאחר שלא צייץ שנה בטוויטר. יממה לאחר אירועי הקפיטול ב-2021 אז התפרצו תומכי טראמפ לבניין הקפיטול, טוויטר השעתה את חשבונו של הנשיא לשעבר

לאחר שנה: טראמפ חזר לצייץ ברשת החברתית טוויטר
טראמפ מופיע בפני תומכיו צילום: קמפיין טראמפ

הנשיא לשעבר טראמפ פרסם סרטון של קמפיין הבחירות בחשבון הטוויטר שלו בציוץ ראשון מאז אוגוסט שנה שעברה. למרות שהחשבון שלו הוחזר כמעט לפני שנתיים אחרי שאילון מאסק קנה את הרשת החברתית ושינה את שמה לרשת X, עד היום טראמפ לא פרסם שום ציוץ חדש (למעט ציוץ אחד) והעדיף להתמקד ברשת החברתית הפרטית שלו, Truth Social.

הסרטון בציוץ של טראמפ צילום: קמפיין טראמפ

כזכור, ב-7 בינואר 2021, יממה לאחר אירועי הקפיטול אז התפרצו תומכי טראמפ לבניין הקפיטול, טוויטר השעתה את חשבונו של הנשיא לשעבר. היא נימקה את ההשעיה בכך שציוציו של טראמפ הפרו את חוקיה של הרשת והבהירה כי אם לא יסיר את ציוציו החשבון יישאר נעול. ב-8 בינואר החליטה טוויטר להשעות את חשבונו לצמיתות.

טראמפ הקים מאז רשת חברתית עצמאית (Truth Social), שם נוהג לפרסם פוסטים בשלוש שנים האחרונות, לאחר שהמיליארדר אילון מאסק רכש את טוויטר, הוא ערך משאל האם להסיר את החסימה מחשבונו של הנשיא, בסופו היא אכן הוסרה.

הסרת החסימה לא החזירה את הנשיא לשעבר לטוויטר, שהעדיף להמשיך ולפרסם את הפוסטים שלו ברשת העצמאית שהקים. כאמור, היום טראמפ החליט לחזור לרשת לקראת הבחירות בנובמבר הקרוב, שמאז הספיקה לשנות את שמה לרשת X.

 

דונלד טראמפ בחירות בארה"ב אילון מאסק טוויטר רשת X

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}