י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"להסוות כספורט אזרחי"

המסמך חשף: ההכנות לשימוש במצנחי הרחיפה ב-7 באוקטובר

רשת פוקס ניוז חשפה מסמך שצה"ל תפס ברצועת עזה ומפרט את תוכנית הפעולה לפיתוח כוח אווירי של מצנחי רחיפה: "יאפשר לנחות מאחורי קווי האויב, עם שיגור מעמדות שקטות". במסמך נכתב: "יש להסוות אותו כספורט אזרחי. לעודד הרפתקנים צעירים לעסוק בו"

המסמך חשף: ההכנות לשימוש במצנחי הרחיפה ב-7 באוקטובר
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

השימוש של ארגון חמאס במצנחי רחיפה כחלק מהטבח ההמוני של כמעט 1,200 בני אדם בשבעה באוקטובר ב-7 באוקטובר, נקבע בתוכנית שטנית - רשת פוקס ניוז חשפה את הפרטים.

התוכנית שהגיעה לידי צה"ל במסמכים שנמצאו ברצועת עזה חושפת את המאמץ הרב שארגון הטרור חמאס עשה כדי להונות את העולם על השימוש שלו בספורט האווירי. 

המסמך, שנכתב בערבית ופורסם בערוץ האמריקאי, מתאר כיצד פעל חמאס לפתח בקרב אנשיו ברצועה ניסיון בשימוש במצנחי רחיפה, כדי שניתן יהיה לפתח "כוח אווירי" ולנצל אותו לצורכי טרור. "יש לפתח את הספורט הזה על מנת שהמצנחים יהיו ממונעים. תחומים שבהם הספורט הזה יכול להיות מנוצל מבחינה צבאית: נחיתה מאחורי קווי האויב, כחלק מפלישה שקטה ברחבי הגבול באמצעות מצנחי רחיפה", נכתב במסמך שנתפס.

בהמשך המסמך, "ניתן לעשות זאת באמצעות עמדות שיגור שקטות. הסוואה של ניסויים ואימונים צבאיים. הפחתת עלויות באמצעות שימוש כפול כניסוי אזרחי. פתיחת אפשרות לניצול פעילות אזרחית בענפי ספורט אחרים שיכולים להועיל לפעילות צבאית. השגת מידע זר באמצעות פעילות אזרחית".

במסמך נאמר: חזון: הקמת כוח תעופה צבאי ואזרחי בשירות פרויקט השחרור. בעיה: הכיבוש פועל למניעת הקמת כוח כזה ונלחם נגדו בכל האמצעים. אחד הפתרונות: פעלו לשילובו בחברה באופן שמונע מהאויב לפגוע בו.

על פי תוכנית הפעולה של חמאס, ה"צעדים הנחוצים" להכנסת מערכת מצנחי הרחיפה בעזה כללו, "עריכת ניסויים אזרחיים אישיים עם מצנחי רחיפה, ופרסומם ברשתות חברתיות ובעיתונות העולמית כדי למשוך את תשומת לבם של הרפתקנים צעירים לעסוק בספורט כזה, וכדי להקים מועדון מיוחד לספורט הזה ברצועה ולעודד תחרות כדי להפיץ את הספורט בצורה רחבה יותר של ספורט, וזה צריך להיות מחובר לאיגוד מצנחי הרחיפה העולמי, FAI".

מצנחי רחיפה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}