י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
לאחר הביקורת בעולם

צה"ל מוכיח: ההרוגים - מחבלים מארגוני הטרור

אומתה זהותם של 31 מחבלי חמאס וגא״פ שחוסלו בתקיפת המפקדה הצבאית בבית הספר 'אל-תאבעין׳ בשכונת דרג' תופאח שבעיר עזה עד כה. דובר צה"ל הבהיר כי במתחם מחבלים ובהם מפקדים בכירים

צה"ל מוכיח: ההרוגים - מחבלים מארגוני הטרור
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

לאחר מחקר מודיעיני בצה"ל ובשב״כ, נחשפים שמותיהם של 12 מחבלים נוספים שחוסלו בתקיפה בשבת האחרונה (10.8.24) במפקדה הצבאית בבית הספר 'אל-תאבעין׳. עד כה אומתה זהותם של 31 מחבלים שחוסלו בתקיפה. בשבת אומתה זהותם של 19 מהמחבלים, וכעת מסרו צה"ל ושב"כ כי אומתה זהותם של 12 נוספים. בצה"ל פועלים לספק את הפרטים של המחבלים לאחר שחמאס טען בתקשורת העולמית כי ההרוגים היו אזרחים תמימים.

דובר צה"לזהויותיהם של עוד 12 מחבליםצילום: דובר צה"ל

דובר צה"לזהויותיהם של מחבלים נוספיםצילום: דובר צה"ל

כזכור צה"ל תקף במהלך השבת האחרונה מפקדה צבאית של חמאס, שמוקמה במתחם בית ספר 'אלתעבין' בסמוך למסגד במרחב דרג׳ תפאח, אשר משמש כמחסה לתושבי העיר עזה.

לאחר התקיפה טען חמאס כי במקום נהרגו לפחות 100 בני אדם, דובר צה"ל הבהיר כי במתחם פעלו מחבלים ובהם מפקדים בכירים שתכננו להוציא לפועל פעולות טרור והם חוסלו בתקיפה.

לקראת התקיפה, שב"כ הביא מודיעין מדוייק על מבנה אחד בתוך מתחם בית הספר שהפך בפועל למפקדת טרור ובו מסתתרים עשרות מחבלי חמאס והג'יהאד האיסלאמי. לאחר שהתברר כי במבנה אין ילדים ונשים, הוחלט לתקוף את המבנה. במערכת הביטחון שיבחו את המודיעין שהביא שב"כ, ואת התקיפה המדויקת של מרכז האש בפיקוד הדרום בפיקודו של אל"מ י'.

לאורך המלחמה חמאס והג'יהאד האסלאמי הפכו מבני בתי הספר, מרפאות, בתי חולים, מסגדים ומבנים של ארגוני סיוע בינלאומיים למפקדות טרור לאחר שצה"ל הרס את התשתיות שלהם.

עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}