ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
מחיר המתיחות

גל ביטולי הטיסות לישראל נמשך: חשש שהמונים יתקעו בחו"ל

היום הודיעה קבוצת לופטהנזה, הכוללת בתוכה שורה של חברות - על השהיית הטיסות לתל אביב, טהרן, ביירות ועמאן. גם חברת התעופה היוונית אג'יאן איירליינס, הודיעה על ביטול כל טיסותיה לישראל בשבוע הקרוב

גל ביטולי הטיסות לישראל נמשך: חשש שהמונים יתקעו בחו"ל
אילוסטרציה צילום: unsplash

נמשך גל ביטולי הטיסות לישראל ולמזרח התיכון, על רקע המתיחות הביטחונית והחשש מפני מתקפה איראנית שתוביל להסלמה אזורית משמעותית: יותר ויותר חברות תעופה בין לאומיות מודיעות על ביטול טיסותיהן לישראל בתקופה הקרובה. החשש הוא שהמוני ישראלים יישארו תקועים מחוץ למדינה.

היום (שני) הודיעה קבוצת לופטהנזה, הכוללת את החברות לופטהנזה, אוסטריאן, בריסל איירליינס וסוויס - על השהיית הטיסות לתל אביב, טהרן, ביירות ועמאן עד 21 באוגוסט. החברה הודיעה בנוסף כי טיסותיה לא יעברו בשטח האווירי של איראן ועיראק עד לאותו תאריך. הקבוצה הציעה לנוסעים לבטל את הכרטיסים ללא עלות או להזמין מחדש.

גם חברת התעופה היוונית אג'יאן איירליינס, המפעילה עשרות טיסות שבועיות לנתב"ג מיעדים שונים ביוון וקפריסין, הודיעה על ביטול כל טיסותיה לישראל בשבוע הקרוב.

לאחרונה כבר הודיעה חברת הלואו-קוסט ריינאייר על ביטול כל טיסותיה לנתב"ג עד 27 באוגוסט.

בכאן חדשות, פרסמו את הרשימה המלאה של כל החברות שביטלו טיסות לישראל עד כה. החברות שהודיעו על ביטול מוחלט עד סוף חודש אוקטובר: אייר אינדיה ההודית, אייר קנדה, אמריקן איירליינס, ויולינג הספרדית, פינאייר - החברה הלאומית של פינלנד, חברת התעופה הלאומית של הולנד klm וקוריאן אייר - חברת התעופה הגדולה בקוריאה הדרומית.

החברות שהודיעו על ביטול מוחלט עד חודש מרץ 2025: איזיג'ט - מחברות הלואוקוסט הגדולות בעולם וקת'אי פסיפיק הסינית.

החברות שביטלו את טיסותיהן לטווח הקרוב: לופטהנזה, סוויס, אוסטריאן ובריסל אירליינס, מקבוצת לופטהנזה - כאמור ביטלו את כל טיסותיהן עד ל-21 באוגוסט וחברת ריינאייר ביטלה את טיסותיה עד 27 באוגוסט.

טיסות מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}