י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"איר לורה"

הטיל הבליסטי החדש של ישראל: מהיר, מדויק וקשה ליירוט

התעשייה האווירית של ישראל חשפה טיל בליסטי חדש בשם "איר לורה", שניתן לשגרו ממטוסים. לטיל מהירות גבוהה מאוד (מאך 5) וזווית פגיעה כמעט אנכית, מה שהופך אותו לקשה מאוד לירוט | צפו בסרטון ההדגמה של התעשיה האווירית

הטיל הבליסטי החדש של ישראל: מהיר, מדויק וקשה ליירוט
הטיל הבליסטי החדש צילום: צילום מסך - התעשייה האווירית של ישראל

ישראל הציגה בשבוע שעבר פריצת דרך טכנולוגית משמעותית בתחום ההגנה והתקיפה האווירית: טיל בליסטי חדש, שפותח על ידי התעשייה האווירית, ומיועד לשיגור ממטוסים.

הסרטון שמציג את הטיל הבליסטי החדש צילום: התעשייה האווירית של ישראל

הטיל, שזכה לשם הקוד "איר לורה", צפוי לשנות את כללי המשחק בזירות הלחימה המודרניות.

הטיל הבליסטי החדש, "איר לורה", מתאפיין במהירות גבוהה ביותר, המגיעה עד מאך 5, ובזווית פגיעה כמעט אנכית (כ-90 מעלות). שילוב ייחודי זה מקנה לטיל יכולת חדירה יוצאת דופן למערכות הגנה אווירית ומבטיח דיוק פגיעה גבוה ביותר.

אחד היתרונות הבולטים של "איר לורה" הוא היכולת לשגרו ממגוון רחב של מטוסים, כולל מטוסי קרב ומטוסי סיור ומודיעין. יכולת זו מאריכה משמעותית את טווח התקיפה של חיל האוויר ומעניקה לו גמישות תפעולית חסרת תקדים.

ההשקה של "איר לורה" מגיעה על רקע המתח הגובר בזירות הלחימה באזור, ובפרט באיראן ובתימן. הטיל החדש מעניק לישראל יכולת תקיפה מדויקת ומרוחקת, ומאפשר לה להגיב במהירות ובנחישות לאיומים.

ניתן להעריך כי "איר לורה" ישנה את כללי המשחק בזירות הלחימה המודרניות. הטיל צפוי להוות גורם הרתעה משמעותי עבור אויבי ישראל ולהגביר את ביטחונה הלאומי.

התעשייה האווירית הישראלית ממשיכה להוביל את תחום הפיתוח והייצור של מערכות נשק מתקדמות. "איר לורה" הוא דוגמה בולטת ליכולות הטכנולוגיות המרשימות של ישראל, ומעיד על המחויבות שלה להגן על ביטחונה.

תעשייה האווירית ישראל טיל בליסטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 86 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}