ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
לא זזה שכינה

מרגש: על מי יתפללו גדולי ישראל ליד שריד בית מקדשנו?

עוד שנה אל אבל כבד על חורבן בית מקדשנו ותפארתנו, ושוב מגיע יום צום תשעה באב, בו מתענה עם ישראל על החורבן הקשה • ליד שריד בית מקדשנו, המקום ממנו לא זזה שכינה מעולם, מתפללים מידי יום לישועת הכלל והפרט – בראשות גדולי ישראל שליט"א

מרגש: על מי יתפללו גדולי ישראל ליד שריד בית מקדשנו?
הכותל המערבי צילום: Chaim Goldberg/Flash90

תשעה באב שוב כאן, עוד פעם יום של צום ואבל על חורבן בית מקדשנו ותפארתנו, ועדיין לא נושענו. בזמן בו עם ישראל כולו מתאבל על הגלות הקשה והמתארכת, והצרות הרבות שפקדו עלינו, יש במקביל גם חשש. מה יילד יום?

אין ישראל נגאלים אלא בצדקה. גדולי הדור שליט"א קוראים לציבור לעורר רחמי שמיים מרובים ולקרב את הגאולה על ידי תרומה לצדקה המהודרת ביותר על ידי 'ועד הרבנים'.

לחצו כאן עכשיו לשליחת שמות לכותל המערבי>>

אגרא דתעניתא צדקתא. היום, זה בדיוק הזמן להצטרף לאלה הזוכים להשתתף בממונם בעזרה ללא הפוגה לאלמנות ויתומים, לעמלי תורה, לאביונים רבים, לחולים ולנזקקים. ההלכה קובעת כי כעת, בזמן הצום, על כולנו לתרום ביד רחבה לצדקה, וגדולי הדור שליט"א הורו לתרום דווקא לצדקה המהודרת של ועד הרבנים.

ביום זה, בו כולנו מתאבלים על חורבן בית המקדש, יש לנו הזדמנות נדירה להיות מאלה שהשם שלהם יוזכר מידי יום לתפילה, במקום ממנו לא זזה שכינה מעולם. שלוחי ועד הרבנים הנאמנים יעתירו עליכם יום יום בכותל המערבי - כל יום יזכירו את שמכם ואת הבקשה הפרטית שלכם.

כאשר גדולי הדור שליט"א עולים להתפלל בכותל המערבי, כולנו יודעים עבור מי הם מעתירים במקום הכי קדוש שיש לנו כיום. הם לוקחים איתם את שמות התורמים ל'ועד הרבנים', ומזכירים אותם בפני השכינה הקדושה, שלא זזה משם, להיפקד בדבר ישועה ורחמים משמי שמי קדם.

רגע לפני שבחורי הישיבות ואברכי הכוללים יוצאים לבין הזמנים, בימים בהם אנו זקוקים לשמירה מרובה משמיים, זה הזמן לתרום למגבית המיוחדת, לקיים את מצוות אגרא דתעניתא צדקתא, ולשלוח את השמות שלכם ושל בני משפחותיכם, לתפילת ועד הרבנים ליד הכותל המערבי.

לחצו כאן עכשיו לשליחת שמות לכותל המערבי>>

 

ועד הרבנים תשעה באב אגרא דתעניתא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}