י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
חמאס ייכחד?

לפיד מציג עמדה מפתיעה כלפי חמאס: "אפשר להשמיד רעיון"

עוד אמר יו"ר האופוזיציה לפיד: "זה הזמן הנכון להגיע לעסקה. נסראללה אמר שמבחינתו אם תהיה הפסקה בדרום תהיה גם הפסקה בצפון. זה לא אומר שאנחנו לא נצטרך במוקדם או במאוחר גם להיכנס בחיזבאללה, אבל צריך לעשות את זה בזמן ובמקום שנוחים לנו"

לפיד מציג עמדה מפתיעה כלפי חמאס: "אפשר להשמיד רעיון"
לפיד בישיבת הסיעה צילום: Chaim Goldberg/Flash90

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, אומר הבוקר (שני) בראיון לכאן רשת ב', כי הוא מאמין שאפשר להשמיד את האידיאולוגיה המניעה את ארגון הטרור חמאס. לדבריו: "אפשר להשמיד רעיון ונשמיד גם את חמאס".

לפיד נשאל האם אפשר לומר שחמאס חטף מספיק, עד שהבשיל לעסקה שישראל תוכל ללכת עליה, והשיב: "קודם כל, לעולם הם לא חטפו מספיק עד שהם לא יכחדו, אני לא מאלה שאומרים אי אפשר להשמיד רעיון, אפשר להשמיד רעיון, השמידו רעיונות נוראים בהיסטוריה האנושית, מהנאציזם ועד הקומוניזם הרדיקלי. נשמיד גם את חמאס".

לצד זה, הוסיף יו"ר האופוזיציה: "זה הזמן הנכון להגיע לעסקה, על כל ההשלכות שלה, ולהחזיר את הילדים והילדות שלנו הביתה. אני מאמין שזה יעזור לאורך כל הדרך. נסראללה אמר שמבחינתו אם תהיה הפסקה בדרום תהיה גם הפסקה בצפון. זה לא אומר שאנחנו לא נצטרך במוקדם או במאוחר גם להיכנס בחיזבאללה, מפני שלא נסבול את זה שיושב ארגון טרור ויורה עלינו מהבוקר עד הערב בצפון, אבל צריך לעשות את זה בזמן ובמקום שנוחים לנו, לא בזמן ובמקום שנוחים להם".

עוד אמר לפיד: "יש צד אחד בממשלה שאומר לנו שתהיה פה מלחמה לנצח וזה הגורל שלנו. העולם מסתכל עלינו בתמיהה והתרחק לאט לאט. ויש אנשים כמוני שאומרים בוא נתחיל לחשוב על המהלך הגדול של קואליציה אזורית מול האיראנים, שהאיראנים זה האיום המרכזי. עם הסעודים, עם האמירתים, עם מרוקו, עם מדינות אחרות, שגם יהיו חלק מהפתרון בעזה, ובוודאי יהיו חלק מההתארגנות הגדולה מול האיראנים, שזה הדבר החשוב. זה אפשרי", טען.

יאיר לפיד חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}