י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
פלטפורמה מלאה בטרור

רשת X הפכה לפלטפורמה הקלה ביותר למציאת סרטונים של חמאס, חיזבאללה והג'יהאד

מחקר בריטי מצביע על כך שרשת X (לשעבר טוויטר) הפכה לפלטפורמה הקלה ביותר למציאת והפצת סרטונים של ארגוני טרור כמו חמאס, חיזבאללה והג'יהאד האיסלאמי. מאז שרכש מאסק את החברה נרשמה הקלה משמעותית במדיניות הפיקוח על תכנים

רשת X הפכה לפלטפורמה הקלה ביותר למציאת סרטונים של חמאס, חיזבאללה והג'יהאד
הסמל של טוויטר צילום: אילון מאסק טוויטר

רשת X (לשעבר טוויטר) הפכה לפלטפורמה הקלה ביותר למציאת סרטונים של חמאס, חיזבאללה והג'יהאד האיסלאמי. כך לפי המחקר של ה"סאנדיי טיימס" הבריטי.

מאז שהמיליארדר והאיש העשיר בעולם אילון מאסק רכש את הפלטפורמה, נרשמה הפקרות במדיניות הפיקוח על תכנים, ועלתה באופן ניכר כמות החומרים הקיצוניים והמסתים. עוד דווח כי פורום האינטרנט העולמי למלחמה בטרור (GIFCT) מודאג מהחברות של פלטפורמת המדיה החברתית במועצת המנהלים שלו, וסבור ש"אמינות הקבוצה התערערה" בשל כך.

בתוך 10 דקות חוקרי CST (ארגון אבטחה יהודי בריטי) הצליחו למצוא ב-X סרטוני תעמולה של ארגוני טרור אסורים של ממשלת בריטניה חמאס, חיזבאללה והג’יהאד האסלאמי הפלסטיני.

מאז השתלט מאסק על טוויטר, הוא ביצע שינויים שנויים, כולל החזרת אנטישמים שנאסרו מהפלטפורמה בעבר, נתן אפשרות למשתמשים לשלם עבור אימות, וצמצם את צוות ניהול התוכן. מהלכים כאלה היו חלק מחזון של מאסק להפוך את X לפלטפורמת “חופש ביטוי” שלבסוף הפכה לחלק מהתעמולה הטרוריסטית.

טוויטר רשת X מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה חמאס אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}