י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מתכוננים למלחמה

צוללת טילים תגיע למזרח התיכון, גלנט שוחח עם אוסטין

צוללת טילים בליסטיים נשלחה למזרח התיכון, הגעת נושאת המטוסים "לינקולן" תזורז. ההכנות הצבאיות של איראן מצביעות על כך שהיא מתכוננת למתקפה רחבת היקף נגד ישראל

צוללת טילים תגיע למזרח התיכון, גלנט שוחח עם אוסטין
צוללת צילום: דובר צה"ל

שר ההגנה של ארה"ב לויד אוסטין שוחח עם שר הביטחון יואב גלנט ואמר לו כי הורה על שליחת צוללת הטילים הבליסטיים "USS GEORGIA" למזרח התיכון, על רקע הסלמת המתיחות באזור. כך נמסר בהצהרה מהפנטגון.

עוד נמסר בהצהרה כי אוסטין גם הורה ל"קבוצת הקרב" של נושאת המטוסים "לינקולן" הכוללת בין היתר משחתות וספינות מלחמה נוספות להאיץ את הגעתה לאזור.

באתר אקסיוס, דווח מפי גורם המעורה בפרטים, כי שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין אמר לגלנט שההכנות הצבאיות של איראן מצביעות על כך שהיא מתכוננת למתקפה רחבת היקף נגד ישראל. על פי הדיווח, מקורות במודיעין הישראלי מאמינים כי טהראן החליטה לתקוף את ישראל ישירות, ותעשה זאת "תוך ימים ספורים".

לפי הודעת הפנטגון, אוסטין וגלנט דנו בלחימה בעזה, וב"צורך של ישראל לצמצם את הפגיעה באזרחים" ובהתקדמות לקראת עסקת הפסקת אש ושחרור חטופים. עוד דנו השניים במאמצים להרתיע תוקפנות מצד איראן, חיזבאללה וארגונים אחרים שנתמכים על ידי איראן.

בכאן יחדשות דווח כי לפי הערכות בישראל, האיראנים נחושים לתקוף, למרות התחושות שעלו בימים האחרונים כי איראן נסוגה מאיומיה נוכח לחצים מדיניים.

 

איראן יואב גלנט לויד אוסטין מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}