י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
הדי פיצוצים בחיפה

מטח לנהריה והסביבה הלילה: כ-30 רקטות שוגרו מלבנון

דובר צה"ל עדכן כי 30 רקטות חצו מלבנון לעבר נהריה ויישובי הסביבה, חלקן התפוצצו בשטחים פתוחים. אין נפגעים, צה"ל תקף את מקורות הירי. חיזבאללה קיבל אחריות על המטח לעבר נהריה והסביבה הלילה

מטח לנהריה והסביבה הלילה: כ-30 רקטות שוגרו מלבנון
השריפות בצפון צילום: כבאות והצלה מחוז חוף

הלילה הופעלו אזעקות בצפון הארץ, זוהו כ-30 שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב כברי, זוהו מספר נפילות בשטחים פתוחים. אין נפגעים. כוחות צה״ל תקפו את מקורות הירי, כך נמסר מדובר צה"ל.

מכבאות והצלה מחוז חוף נמסר כי ארבעה צוותי כיבוי בפיקודו של מת״ח זבולון טפסר משנה קובי מזרחי, פעלו הלילה במספר מוקדים בשטחים פתוחים בעקבות שיגורים שחצו משטח לבנון למרחב כברי. לא דווח על נפגעים.

היירוטים בנהריה צילום: רשתות חברתיות

מעריית נהרייה נמסר הלילה כי בהמשך לאזעקות, מצה״ל נמסר כי זוהו מספר יירוטים ונפילות בשטחים פתוחים מצפון וממזרח לעיר ולא זוהו נפילות בשטחי העיר. חשוב להדגיש כי נכון לעכשיו אין כל שינוי במדיניות ההתגוננות בעיר, יש להמשיך להישמע להנחיות פיקוד העורף ולפעול על פיהן.

תושבים דיווחו כי שמעו את רעשי הפיצוצים והיירוטים עד אזור חיפה והקריות. חיזבאללה קיבל אחריות על המטח לעבר נהריה והסביבה הלילה, וטען כי ירה לעבר בסיס צבאי בגעתון בתגובה על התקיפה שאירעה אתמול במערוב שבדרום לבנון.

 

חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל נהריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}