י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
כחודשיים לראש השנה

היערכות לקראת הגעת מספר שיא של מתפללים לאומן

כבר בימים אלה נערכים באיחוד ברסלב באומן לקראת הגעת רבבות מתפללים לציון רבי נחמן מברסלב בראש השנה. למרות המלחמה בשני המדינות אלפים יגיעו דרך מעברים יבשתיים במדינות הסמוכות

היערכות לקראת הגעת מספר שיא של מתפללים לאומן
הכנות באומן להגעת רבבות צילום: איחוד ברסלב באומן

באיחוד ברסלב באומן המנהלים את כל מערך ההיערכות לקראת התקבצות ההמונים באומן בימי ראש השנה מצפים להגעת מספר שיא של מתפללים השנה.

לקראת התקבצות חסידי ברסלב באומן בימי ראש השנה, פעילי איחוד ברסלב העומדים מאחורי כל מערך ההתארגנות לקראת אירועי ההמונים מספרים על אינדיקציות ברורות לכך שהשנה למרות מצב המלחמה ב-2 המדינות, ישראל ואוקראינה, צפויים להגיע לאומן השנה מספר שיא של מתפללים.

פעילי איחוד ברסלב באומן מספרים על עבודה אינטנסיבית מסביב לשעון וזאת בכדי לדאוג לכל הדרוש לקראת הגעת ההמונים כאשר מידי מספר ימים נערכות ישיבות הפקת לקחים בין כלל הפעילים והעבודה בשטח מתייעלת ומשתפרת.

יו"ר איחוד ברסלב הרב נתן בן נון מספר כי משנה לשנה כל מערך ההתארגנות הכולל בין היתר פגישות עבודה רבות מול רשויות ממשל רלוונטיות בישראל ובאוקראינה הופך למורכב יותר ויותר.

מתחילת המלחמה וסגירת השמים באוקראינה לטיסות אזרחיות חלק משמעותי מהעולים לאומן טסים לקישינב בירת מולדובה ומשם עושים את דרכם דרך הגבולות היבשתיים לאוקראינה. דבר שגרם לכך שנוספה מערכת ממשלתית נוספת לסבב פגישות ההיערכות האינטנסיביות ממילא.

לצד קישינב בירת מולדובה יגיעו עוד אלפים רבים של חסידים מרומניה ומפולין, וכן מעוד שדות תעופה בינלאומיים במזרח אירופה כמו בודפשט ועוד.

באיחוד ברסלב מציינים כי רחובות העיר אומן כבר מלאים תכונה ורוחשים פעילות נמרצת. במתחם הקלויז הגדול של חסידי ברסלב באומן כבר החלו צוותי עבודה של איחוד ברסלב באומן בעבודות שיפוצים שונות כדי להכשיר את השטח כנדרש לקראת ראש השנה, כשבין השאר אגף חדרי הנוחיות במתחם הקלויז נהרס מהיסוד והקמתו מחדש מתבצעת במלוא המרץ בימים אלו ממש, לצד הקמת פינת הכנסת אורחים מפוארת עם שתיה ומזונות לרווחת המתפללים.

איחוד ברסלב באומן אומן מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}