י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
בהצהרה משותפת

יוסי דגן וישראל גנץ: "ההתיישבות נגד אלימות"

יו"ר מועצת יש"ע ומועצת בנימין ישראל גנץ וראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן בהצהרה משותפת: "בשום אופן אסור לקחת את החוק לידיים. מי שנוהג באלימות צריך להיענש כדין. מגנים את ההשמצות וההכללות מצד פוליטיקאים בשמאל נגד כלל ההתיישבות"

יוסי דגן וישראל גנץ: "ההתיישבות נגד אלימות"
יוסי דגן וישראל גנץ צילום: רועי חדי

ראשי המועצות יוסי דגן וישראל גנץ יוצאים הערב (ראשון) בהצהרה משותפת בה הם אומרים כי "אסור בשום אופן לקחת את החוק לידיים. מי שנוהג באלימות צריך להיענש כדין. אין שום מקום להתנהגויות פסולות. זו העמדה הברורה והידועה של ההתיישבות וכך היא פועלת. 

מי שנוקט פעולות אלימות - עושה מעשה פסול מוסרית, מזיק למדינה ולהתיישבות ומשרת בצורה ישירה את תעמולת ארגוני השמאל הקיצוני ואוייבי ישראל בעולם".

עוד ציינו כי ראשי המועצות והישובים מקדמים פעילות חינוכית מגוונת כדי למגר התנהגות כזו גם כשהיא נעשית על ידי עשרות בודדות של נוער שוליים שאינו מייצג איש.

"אין ציבור יותר מסור למדינה ושומר חוק מהחלוצים תושבי יהודה ושומרון. נתוני משטרת ישראל מצביעים בצורה ברורה כי המחוז עם הכי פחות פשיעה הוא מחוז ש"י - שומרון ויהודה. אלו העובדות!".

דגן וגנץ תקפו את ההשמצות נגד ההתיישבות: "אנחנו מגנים בתוקף ודוחים בבוז את ההשמצות וההכללות של פוליטיקאים מהשמאל הקיצוני שמנצלים מעשים פסולים של בודדים כדי להכליל ולהבאיש את ריחה של ההתיישבות בארץ ובעולם. אלו השמצות והכללות חמורות ולא לגיטימיות. ציבור המתיישבים ניצב בחוד החנית של העשייה והתרומה לחברה ולצבא במדינת ישראל".

ישראל גנץ יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}