ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
חסר תקדים

השר בן צור במתקפה: "מי ייתן את הדין אם ילד ייפגע במעון לא מפוקח?"

השר יואב בן צור פתח במתקפה כנגד החלטת היועצת המשפטית לממשלה להורות על ביטול הסבסוד במעונות למשפחות אברכים חייבי גיוס. "מי ייתן את הדין אם יקרה לילד משהו במעון לא מפוקח? מי ייתן את הדין?", תהה

השר בן צור במתקפה: "מי ייתן את הדין אם ילד ייפגע במעון לא מפוקח?"
השר יואב בן צור צילום: באדיבות המצלם

שר העבודה יואב בן צור, האמון על סוגיית מעונות היום מתוקף תפקידו, תוקף הערב (ראשון) בחריפות את החלטת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לבטל את הסבסוד במעונות היום למשפחות אברכים חייבי גיוס.

 בן צור אמר כי  "החלטת הייעוץ המשפטי לממשלה לפגוע בילדים רכים על ידי ביטול הסבסוד למעונות היום, זו החלטה שחוצה קו אדום ועשרות שנים בקיומה של המדינה לא נעשתה. על רקע אמונת הוריהם של הילדים פוגעים בפעוטות".

השר בן צור על סבסוד מעונות היום צילום: באדיבות המצלם

השר הוסיף: "אני קיימתי בזמן האחרון דיונים רבים ומקצועיים עם אנשי המקצוע במשרד העבודה ועם הייעוץ המשפטי לממשלה, טענתי שם טענות משפטיות כבדי משקל. לצערי, בחוות הדעת שקיבלתי לא מצאתי שום טיעון שסותר את הטיעונים שהצבתי באותן ישיבות".

"ולכן אני אומר לכם", הוסיף, "אני בעד אותם פעוטות. כדי שלא ייכנסו למעונות לא מפוקחים אשר מסוכנים לבריאותם ובטיחותם. מי ייתן את הדין אם יקרה לילד משהו במעון לא מפוקח? מי ייתן את הדין? אני אמשיך בכל כוחי לנסות ולעבוד על כך שהדבר הזה יתבטל בסופו של דבר. שום שיקול אחר לא נמצא לנגד עיניי רק טובתם של הילדים הרכים".

 

יואב בן צור מעונות יום סבסוד מעונות יום גלי בהרב מיארה חוק הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}