ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
כביש 90

צעיר נרצח בפיגוע ירי בבקעת הירדן, מצוד אחר המחבלים

צוותי מד"א וצה"ל קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20 לחייו ומפנים במסוק גבר כבן 33 במצב בינוני עם פציעות ירי בפלג גופו התחתון - לבית החולים רמב"ם בחיפה | כוחות הביטחון מנהלים בשעה זו מצוד נרחב אחר המחבלים

צעיר נרצח בפיגוע ירי בבקעת הירדן, מצוד אחר המחבלים
זירת הפיגוע צילום: דוברות מד"א

צעיר ישראלי נורה למוות בפיגוע ירי בכביש 90 סמוך לצומת מחולה שבקעת הירדן. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של הגבר בשנות ה-20 ומפנים במסוק מד"א-הצלה אייר לבי"ח גבר בן 33 במצב בינוני עם פציעות ירי בפלג גופו התחתון. 

זירת הפיגוע צילום: באדיבות המצלם

דובר צה"ל מסר כי מחבלים ביצעו ירי מרכב חולף לעבר מספר רכבים בצומת מחולה שבכביש 90 במרחב חטיבת הבקעה והעמקים. 

"כתוצאה מפיגוע הירי, נרצח אזרח ישראלי ונפצע אזרח נוסף אשר מטופל כעת על ידי צוותים רפואיים. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבלים, חוסמים צירים ומבצעים סריקות נרחבות במרחב", נאמר בהודעת הצבא.

במסגרת המצוד שמתנהל אחר המחבלים, כוחות צה"ל פשטו על מספר כפרים פלסטיניים בצפון בקעת הירדן, באזור טובאס. 

חובש בכיר במד"א מתי כרמי מסר: "דווח לנו ממוקד מד"א על פיגוע ירי סמוך לצומת מחולה. כשהגענו למקום חברנו לפצוע בן 33 שהיה בהכרה עם פציעות ירי בפלג גופו התחתון, תוך הטיפול הרפואי שכלל עצירת דימומים והחבירה למסוק מד"א שנחת השטח קיבלנו דיווח על נפגע מחוסר הכרה עם פצעי ירי ברכב נוסף. יחד עם כוח רפואה צבאי הענקנו לפצוע השני טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

המשטרה מסרה כי בעקבות הטיפול בפיגוע הירי בציר 90 נסגרו לתנועה הכבישים: כביש 90 בשני הכיוונים, מצומת מחולה ועד לצומת אדם וכביש 578 בשני הכיוונים, מצומת מחולה ועד צומת בקעות. "המשטרה קוראת לציבור להישמע להוראות כוחות הביטחון וכוחות ההצלה בשטח, ולהימנע בשלב זה להגיע לאזור", נאמר בהודעת המשטרה.

פיגוע ירי בקעת הירדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}