ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
מענה מקצועי

לקראת תשעה באב: הבוט של כללית יספק תשובות של רבנים ורופאים גם השנה

שיתוף פעולה ייחודי בין רבנים לרופאים יספק מענה מקצועי ומיידי לציבור הרחב ● הבוט של כללית בשיתוף בית ההוראה מחוברים לתורה של הרב נפתלי וסרמן ומומחי הרפואה של כללית ימצא לכם את מענה המקצועי והמדויק ביותר הלכתית ורפואית לקראת הצום

לקראת תשעה באב: הבוט של כללית יספק תשובות של רבנים ורופאים גם השנה
הכותל צילום: שאטרסטוק

לקראת צום תשעה באב, כללית מציגה פתרון חדשני ונגיש לציבור הרחב: בוט ייעודי שיספק מענה על שאלות הלכתיות ורפואיות הקשורות לצום. השירות, שפותח בשיתוף פעולה עם בית ההוראה מחוברים לתורה של הרב נפתלי וסרמן ומומחי רפואה בכירים, נועד לספק מענה מקצועי ומיידי לפונים, בדומה למוקדי הרפואה והלכה הפיזיים הפועלים ברחבי הארץ.

הפיתוח הטכנולוגי מאפשר לציבור הרחב, ובמיוחד לחולים, יולדות ובני משפחותיהם, לקבל מענה לשאלותיהם בנוגע לצום באופן מהיר ויעיל, ישירות דרך הטלפון הנייד. השירות מבוסס על שיתוף פעולה ייחודי בין רבנים ורופאים, המבטיח כי המענה שיינתן יהיה מקיף, מדויק ויספק את המענה ההלכתי והרפואי המתאים ביותר לכל פונה.

הרב נפתלי וסרמן, העומד בראש בית ההוראה, מציין כי "הצמא של הציבור למענה מקצועי מיידי ונגיש, מגיע לשיאו בערבי צומות וחגים. בסמוך לצום אנחנו מקבלים אלפי פניות ביום". הבוט המשוכלל, לדבריו, מאפשר לצוות בית ההוראה ולקבוצת הרופאים המומחים לספק מענה מהיר ומקצועי לכל פונה, וזאת במהירות שיא.

קבוצת הרופאים הייעודית שהוקמה על ידי כללית כוללת מומחים ממגוון תחומים, ביניהם רפואה כללית, פסיכיאטריה, נשים, קרדיולוגיה, נפרולוגיה, אנדוקרינולוגיה ועוד. שאלות הדורשות חוות דעת רפואית יופנו לרופאים הרלוונטיים, אשר יספקו את המענה המקצועי הנדרש. לאחר מכן, התשובות יועברו לבית ההוראה, שם ייבחנו וישולבו במענה ההלכתי הכולל.

הרב אברהם קונסקי, מנהל המחלקה החרדית בכללית, מדגיש את מחויבותה של כללית להתאים את שירותיה לאורחות החיים של כלל לקוחותיה, ובמיוחד במועדי ישראל. "גם בצום תשעה באב", הוא אומר, "כללית מנגישה את המידע הרפואי ומסייעת ללקוחותיה לקבל מענה הלכתי ורפואי במגוון אמצעים בהתאמת ובנגישות גבוהה".

הבוט החדש של כללית מהווה צעד משמעותי בהנגשת מידע רפואי והלכתי לציבור הרחב, ומאפשר לכל אחד ואחת לקבל מענה מקצועי ואמין לשאלותיהם בנוגע לצום תשעה באב. השירות החדשני והייחודי, המשלב בין ידע רפואי והלכתי, מבטיח כי כל פונה יקבל את המענה המדויק והמקיף ביותר לצרכיו האישיים. (בשיתוף כללית)

למעבר לבוט לחצו כאן>>>

כללית תשעה באב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}