ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
"צביעות ורשעות"

הצעת החוק של ח"כ אייכלר שתעקוף את החלטת היועמ"שית

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ אייכלר ביקש מיו"ר הקואליציה להאיץ את קידום הצעת חוק שלו שתפריד את זכויות האם העובדת לעיסוקו של בעלה, ותחייב להעניק את ההנחה לאמא לפי גובה ההכנסה בלבד

הצעת החוק של ח"כ אייכלר שתעקוף את החלטת היועמ"שית
חה"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת צילום: דני שם טוב / נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ ישראל אייכלר זימן את חברי הוועדה לישיבה דחופה מיד למחרת תשעה באב, בנושא "הפגיעה בזכויות האמהות העובדות בשלילת הזכות להנחה במעונות היום", זאת לאחר החלטת היועמ"שית הבוקר.

במקביל ביקש אייכלר מיו"ר הקואליציה להאיץ את קידום הצעת חוק שלו שתפריד את זכויות האם העובדת לעיסוקו של בעלה, ותחייב להעניק את ההנחה לאמא לפי גובה ההכנסה בלבד.

באדיבות המצלםמכתב על מעונות יוםצילום: באדיבות המצלם

הצעת החוק מתבססת על העובדה שגם אימהות ערביות או נשים שבעליהן עבריינים בבית הסוהר, מקבלות את ההנחה. החוק מחייב לחשב רק את הכנסת האשה בלי שום שיוך משפחתי.

בתגובה להחלטת היועמ"שית תקף ח"כ הרב אייכלר בחריפות: "במהלך דיונים שקיימנו בוועדה כדי לבטל תשלומי ביטוח לאומי עבור ילדים שעסקו בטרור או ילדים להורים שעסקו בטרור התברר שהמערכת המשפטית ובראשם הבג"ץ פוסלים כל חוק כדי לשמור על זכויות המחבלים. אבל כאשר העוון של ההורה כה גדול, שהוא לומד תורה כנראה שדמיהם הותרו. פה מדובר כבר בשנאת ישראל. כמה צביעות ורשעות יש בהחלטה הזו". 

עוד הוסיף: "אין לנו אמון בהוראות המשפטיות הללו, שמטרתם היחידה: רדיפת לומדי התורה בארץ הקודש. כאמור, ועדת העבודה והרווחה תדון בדחיפות בנושא, מיד למחרת תשעה באב כדי לבחון את דרכי הפעולה. כמו"כ ביקשנו לזרז את הצעת החוק שלי שתבטל את הזיקה בין האבא והאמא בנושא חישוב ההכנסות".

ישראל אייכלר גלי בהרב מיארה גזירת המעונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}