ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
"לא לעסקה חלקית"

אימו של הלוחם הי"ד תוקפת את התקשורת: "האויב צוחק עלינו"

טליק גווילי התייחסה לדיווחים בתקשורת: "נתניהו תוקע גלגלים', לא תוקע גלגלים, למה ליצור שנאה אחד לשני? למה לגרום לנו לכעוס או לא לכעוס על ביבי? יש תחושה מסוימת שכל מה שאכפת לכם זה להוריד את השלטון ולא להחזיר לנו את הילדים"

אימו של הלוחם הי"ד תוקפת את התקשורת: "האויב צוחק עלינו"
רן גווילי צילום: דוברות המשטרה

טליק גווילי, אימו של לוחם היס"מ רס"ל רן גווילי, שנהרג בקרב מול מחבלים על קיבוץ עלומים ב־7 באוקטובר, וגופתו מוחזקת בשבי חמאס, תקפה הבוקר (ראשון) את כלי התקשורת בראיון לרדיו 103: "אחד מהדברים שאתם פוגעים בו, זה ביכולת שלנו, בתקווה שלנו, בניצחון שלנו, אתם מורידים אותנו למטה כל הזמן. זה לא משנה באיזה צד אתה נמצא, אתם מורידים לנו את כל הכח. הבן שלי חרף את נפשו בשביל מדינת ישראל, קחו אחריות - תחרפו גם את שלכם. אין שום סלקציה בשום דבר, מותר לכם לעשות את הכול. מותר לכם להכפיש את החיילים, מותר לכם לפרסם סרטונים מקולקלים. האויב צוחק עלינו".

על הדיווחים בתקשורת: "נתניהו תוקע גלגלים', לא תוקע גלגלים, למה ליצור שנאה אחד לשני? למה לגרום לנו לכעוס או לא לכעוס על ביבי? יש תחושה מסוימת שכל מה שאכפת לכם זה להוריד את השלטון ולא להחזיר לנו את הילדים". 

גווילי הביעה התנגדות לעסקה חלקית: "הלוואי שתהיה עסקה שתחזיר את כולם. קשה לי עם העסקה החלקית, כי אני לא רוצה להיות תמי ארד, אני רוצה את הבן שלי כאן. אני מאמינה שיש מצב שהוא חי. יש הזדמנות להוציא את כולם, למה לא לעשות עסקה כוללת אם יש אפשרות? אם אין, אז לא יהיה שלב ב'. צריך לעשות עסקה, אבל אני רוצה את כולם יחד.

לדבריה: "מה שיש כרגע זה אפילו לא מינימום, ולא יודעים מי אמור לצאת. אנו במלחמה עם ידינו על העליונה. אם הייתי אם של ילדה שם, לא יודעת איך הייתי מתנהגת. כך לא מנהלים מו"מ, עסקה, בצורה שמעבירים ומדליפים. כשאתה יוצר מצב של דיון ציבורי על העניין הזה אתה פוגעי בילד שלי ובסיכוי שלו לחזור. אני לא יכולה להרשות לעצמי לגרום לילד שלי להישאר שם. מה אתם רוצים שנגיד?". 

טליק גווילי רן גווילי מלחמת חרבות ברזל החטופים הישראלים ברצועת עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}