ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
המקורבים חשפו

דיווח: טראמפ כועס, מבולבל וזועם מאז פרישת ביידן

גורמים המקורבים לטראמפ חשפו כי בשבועות האחרונים הנשיא לשעבר מבולבל וכועס, לאחר פרישתו של ביידן מהמירוץ לנשיאות. טראמפ זעם על התורמת מרים אדלסון וטען כי אנשיה אינם תומכים בו מספיק

דיווח: טראמפ כועס, מבולבל וזועם מאז פרישת ביידן
דונלד טראמפ בנאום פרידה מהנשיאות צילום: דוברות הבית הלבן

בעקבות הנתונים האחרונים בסקרים, ולאחר שהנשיא ביידן הודיע על פרישה ותחתיו מונתה לתפקיד המועמדת הדמקורטית קמלה האריס - הניו יורק טיימס מדווח שהמועמד הרפובליקני טראמפ "כועס" ו"מבולבל" לגבי המצב החדש. 

מקורבים לטראמפ טענו כי המצב בו נאלץ טראמפ לעמוד מול מועמדת שצעירה ממנו בכ-20 שנים גורם לכך שהתקופה האחרונה היא הקשה ביותר בעבורו מאז החל המירוץ לנשיאות.

לפי עדויות של מקורביו, בשלושת השבועות האחרונים טראמפ שרוי במצב רוח רע. לדבריהם הוא "כועס שיריביו ניסו קודם כל לרושש אותו ואז להרוג אותו". בארוחת ערב עם תורמים ציין כי "עלינו לעצור את גנבת הבחירות". 

לפי הדיווח טראמפ פנה לאחת מהתורמות העשירות ביותר שלו, מרים אדלסון, ושלח לה סדרה של הודעות זועמות בטענה שאנשיה אינם תומכים בו מספיק. 

אתמול עיתון "הניו יורק טיימס" דיווח כי המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית, קמלה האריס, מובילה על המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ, בשלוש מדינות מפתח. הסקר נערך בשיתוף מכון הסקרים של מכללת סיינה בניו יורק.

דונלד טראמפ קמלה האריס ג'ו ביידן ארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}