ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
מנסים להתערב בבחירות?

טראמפ: אחד מאתרי האינטרנט שלנו נפרץ על ידי ממשלת איראן

בקמפיין הנשיא לשעבר טראמפ טענו כי האיראנים פרצו לאתר אינטרנט שבבעלותם, והדליפו מסמכים פנימיים. טראמפ: "מה שאיראן לא מבינה זה שאני אהפוך את העולם למקום טוב יותר ובטוח יותר"

טראמפ: אחד מאתרי האינטרנט שלנו נפרץ על ידי ממשלת איראן
טראמפ בראיון צילום: עמי שומן ישראל היום

קמפיין הנשיא לשעבר דונלד טראמפ טען כי אתר פרטי שלו נפרץ, והאשים בכך את ממשלת איראן - זאת מבלי לספק ראיות ישירות לכך. בקמפיין טענו כי מדובר בחלק מהמאמץ האיראני לטרפד את נצחונו של הנשיא לשעבר. 

אתר החדשות פוליטיקו דיווח שהוא החל לקבל מיילים מחשבון אנונימי עם מסמכים הקשורים לפעילות הקמפיין. דובר קמפיין טראמפ טען כי "המסמכים הללו הושגו באופן בלתי חוקי ממקורות זרים עוינים לארה"ב, שנועדו להפריע לבחירות 2024". 

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ טען בעצמו כי "זה עתה הודיעו לנו על ידי Microsoft Corporation שאחד מאתרי האינטרנט הרבים שלנו נפרץ על ידי ממשלת איראן - אף פעם לא דבר נחמד לעשות!". 

עוד הוסיף טראמפ: "הם הצליחו לקבל רק מידע זמין לציבור, אך עם זאת, הם לא צריכים לעשות שום דבר מסוג זה. איראן ואחרות לא יעצרו כלום, כי הממשלה שלנו חלשה ולא יעילה, אבל זה לא יהיה להרבה זמן. מה שאיראן לא מבינה הוא שאני אהפוך את העולם למקום טוב יותר ובטוח יותר, וזה גם טוב עבורם!".

איראן דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}