ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
בליל שבת

בחור ישיבה נדקר על ידי אדם שצעק "לשחרר את פלסטין"

בחור ישיבה מחב"ד נדקר בשבת על ידי אדם שצעק "לשחרר את פלסטין". הוא הובהל לבית החולים על ידי מתנדבי הצלה והדוקר שלו נתפס. תושבים מקומיים רדפו אחרי הדוקר והחזיקו בו עד להגעת המשטרה

בחור ישיבה נדקר על ידי אדם שצעק "לשחרר את פלסטין"
מתנדב ארגון השומרים קראון הייטס צילום: קראון הייטס שומרים

פשע שנאה התרחש בקראון הייטס בסביבות השעה 02:00 לפנות בוקר ביום שבת, בחור ישיבה מחב"ד נדקר ליד איסטרן פארקווי ושדרת קינגסטון, קרוב למרכז חב"ד, על ידי אדם שצעק "לשחרר את פלסטין".

המחבל, גבר אפרו אמריקאי בשנות ה-20 לחייו, שאל גם את הקורבן אם הוא רוצה למות לפני שדקר אותו.

רגע הדקירה צילום: ארגון השומרים קראון הייטס

תושבים מקומיים הגיבו במהירות לדקירה, ועיכבו את הדוקר שניסה להימלט עד שהגיעה המשטרה, הדוקר נעצר במרחק כמה רחובות ממקום הדקירה.

הקורבן פונה לבית החולים במצב טוב הודות לטיפול מהירה של מתנדבי הצלה. האירוע נחקר על ידי יחידת פשעי השנאה של משטרת ניו יורק. הוא אמור להשתחרר ביומיים הקרובים.

יעקב ברמן עסקן חב"די מקומי אמר: "מעשה אלימות מלא שנאה מדגיש את ההשפעה המסוכנת של הסתה שנאה ואנטישמיות המופצות על ידי כמה פוליטיקאים ומנהיגים מקומיים. כאשר מטיפים לשנאה והסתה נגד קבוצה, זה תמיד מוביל לאלימות".

סגן ראש מחלקת המשטרה של ניו יורק, ריצ'י טיילור, אמר ל-Yeshiva World News כי האירוע נחקר על ידי יחידת המשטרה למאבק בפשעי שנאה, ותהיה עלייה בנוכחות המשטרה במרכז חב"ד 770.

חב"ד פיגוע דקירה ניו יורק מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}