ח' אלול התשפ"ד
11.09.2024
יוסגר לישראל

נמלט באמצעות דרכון מזויף ליוון ונעצר מחוץ לבית כנסת

הנמלט הגיע ליוון ב-20 ביולי עם דרכון מזויף. ביום שלישי האחרון הוא נעצר מחוץ למסעדה בבית כנסת במרכז אתונה. אמור היה להישלח בישראל ל-25 חודשי מאסר באשמת שוד, אך נמלט מהארץ לפני כן

נמלט באמצעות דרכון מזויף ליוון ונעצר מחוץ לבית כנסת
משטרת יוון צילום: משטרת יוון

משטרת יוון הודיעה על מעצרו של עומר מרציאנו בן ה-36, עבריין נמלט, שהורשע בשוד בישראל ונחקר בחשד לניסיון רצח. בהודעת המשטרה נמסר שהמעצר היה בעקבות צו מעצר בינלאומי נגדו, ואחרי מידע שהתקבל עליו מישראל.

באתר Ynet דווח כי מרציאנו, תושב חולון שמזוהה עם ארגון הפשע של מוסלי, אמור היה להישלח בישראל ל-25 חודשי מאסר באשמת שוד אך נמלט מהארץ לפני כן, ככל הנראה באמצעות דרכון מזויף. בנוסף, הוא נחקר בישראל על מעורבות בניסיון לרצח אדם אחר באמצעות מטען חבלה. באותו מקרה, לפי החשד, היה מעורב מרציאנו בהטמנת מטען החבלה שהתפוצץ מתחת לרכב של עבריין ב-7 בפברואר ברמת אפעל.

השבוע קיבלה משטרת ישראל מידע מודיעיני על כך שמרציאנו שוהה באתונה. ביום שני הודיע האינטרפול למשטרת יוון על צו מעצר בינלאומי שפורסם נגד מרציאנו. ב"התרעה האדומה" שפורסמה לבקשת ישראל נאמר כי הוא נוסע עם דרכון מזויף.

הנמלט הגיע ליוון ב-20 ביולי עם דרכון מזויף. ביום שלישי האחרון הוא נעצר מחוץ למסעדה בבית כנסת במרכז אתונה. בהמשך נלקח לבית המשפט, שם הוארך מעצרו. כעת יתחיל הליך הסגרתו לישראל לריצוי העונש בגין השוד.

 

 

יוון משטרת ישראל דרכון מזויף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}