י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צפו

"אני אפרק אותך": תקף קשיש ברכבת הקלה בירושלים ונעצר

שוטרי מחוז ירושלים עצרו לאחרונה חשוד שתקף קשיש במהלך נסיעתו ברכבת הקלה על רקע רצונו לשבת במושב. בסיום החקירה במשטרה, הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום לבית המשפט

"אני אפרק אותך": תקף קשיש ברכבת הקלה בירושלים ונעצר
תקיפת הקשיש צילום: דוברות המשטרה

לפני כשבועיים וחצי התפרסם ברשתות החברתיות תיעוד, שבו על פי החשד תועד אדם מאיים ותוקף אדם קשיש בעת נסיעתם ברכבת הקלה בירושלים. למרות שלא הוגשה תלונה למשטרה אודות המקרה. פתחה תחנת לב הבירה במחוז ירושלים בחקירה במטרה לאתר את המעורבים ולחקור את המקרה לעומקו. 

ימים ספורים לאחר מכן, גבו חוקרי המשטרה את תלונתו של הקורבן, קשיש תושב ירושלים בן 79, שתיאר בפני חוקרי המשטרה את שהתרחש באותו היום, ברכבת הקלה.

תקיפת הקשיש צילום: דוברות המשטרה

בתוך כך, ביצעו חוקרי המשטרה פעולות לאיתור הנאשם, והוצא נגדו צו מעצר לבקשת המשטרה בבימ"ש. בתאריך 1.8 אותר הנאשם באחת מתחנות הרכבת הקלה בירושלים, ונעצר על ידי השוטרים לחקירה בתחנת לב הבירה. כבר למחרת היום, הובא להארכת מעצרו בפני בימ"ש שהחליט על שחרורו למעצר בית.

על פי ממצאי החקירה ועובדות כתב האישום שהוגש אתמול (חמישי), בתאריך 23.7 בשעות הצהריים, עלה הקשיש אל תוך קרון הרכבת וביקש לשבת במושב הסמוך למקום מושבו של הנאשם, עליו הניח הנאשם את רגליו. בתגובה לבקשתו, החל הנאשם לפעול באלימות כלפי הקשיש, חבט ברגלו, הדף אותו לעבר מושב הרכבת ורק הודות להתערבותם של נוסעי הרכבת, חדל ממעשיו.

כתוצאה מאלימות זאת של הנאשם כלפי הקורבן, נגרמו לקשיש כאבים בגופו וסחרחורות.

אתמול, לאחר שהושלמו פעולות החקירה בתחנת לב הבירה במחוז ירושלים, וגובשה תשתית ראייתית למעשיו של הנאשם, הגישה יחידת התביעות במחוז ירושלים את כתב האישום בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים, לצד בקשה מבימ"ש להורות על המשך תנאי מעצר הבית שהשית כלפיו במהלך חקירת מקרה אלימות.

תקיפת קשיש הרכבת הקלה משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}