י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
"אין לו שאיפות פוליטיות"

הפרשן לנתניהו: "למנות את עופר וינטר כשר המודיעין"

הפרשן המדיני אריאל כהנא קורא לראש הממשלה נתניהו למנות את תא”ל עופר וינטר לשר בממשלה. לדברי כהנא, "עופר וינטר יכול וצריך להיות ה"רון דרמר" של נתניהו בענייני הביטחון"

הפרשן לנתניהו: "למנות את עופר וינטר כשר המודיעין"
תא"ל עופר וינטר צילום: פלאש 90

העיתונאי אריאל כהנא קורא היום (שישי) בטורו לראש הממשלה בנימין נתניהו למנות את תא"ל עופר וינטר שהודח מצה"ל לשר המודיעין זאת על מנת להביא להכרעה במלחמה מול ארגון הטרור חמאס.

כהנא כותב: "עשרה חודשים מאז מתקפת הזוועות, צה"ל עדיין לא מצליח להכריע - כפי שקבע לעצמו, ובוודאי לא להשמיד, כפי שהנחתה אותו הממשלה".

לדבריו, "רבים בליכוד, ובהם גם תומכי נתניהו המובהקים, סבורים שהפתרון טמון בתא"ל עופר וינטר. אם יש מישהו שיכול להטות את המערכה לטובת ניצחון ישראלי, זהו עופר וינטר. אך כדי שישולב בתפקיד מכריע הוא צריך תפקיד. לנתניהו, כידוע, אמון נמוך בפקידות הבכירה של מדינת ישראל, הביטחונית והאזרחית. את הדברים החשובים לו באמת הוא עושה עם מעט מאוד אנשים שיש לו בהם אמון מוחלט. למשל רון דרמר, שהוא למעשה זרועו המדינית הארוכה של נתניהו".

לדברי כהנא, "עופר וינטר יכול וצריך להיות ה"רון דרמר" של נתניהו בענייני הביטחון. זו ההצעה. לנתניהו יש הסמכות, הכוח הפוליטי וההצדקה הציבורית למנות את וינטר כשר בממשלה. וינטר יכול לקבל את תיק המודיעין, שהתפנה מאז נשלח אופיר אקוניס להיות הקונסול בניו יורק.

לקצין המוערך אין שאיפות פוליטיות. הוא התחייב פומבית שלא ילך לפוליטיקה וממשיך לומר שאין לו שאיפות כאלה, כך שהוספתו לשולחן הממשלה והקבינט תהיה מקצועית בלבד. היא לא מאיימת על איש, ולא באה על חשבון אף אחד. גם לא על חשבון גלנט".

עופר וינטר הליכוד שר המודעין מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}