י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
רסיס פגע בראש

הגיע לביקור מצ'כיה ונהרג מפגיעת מיירט בצפון

מיכאיל סמארה שנפצע ביום שלישי האחרון בצפון, היה אמור לחזור חזרה לצ'כיה, אך נפגע קשה מאוד והיום מת מפצעיו. צה"ל הודיע כי מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי "מדובר בנפילת מיירט שהחטיא את המטרה ופגע בקרקע"

הגיע לביקור מצ'כיה ונהרג מפגיעת מיירט בצפון
מערכת חץ 3 בפעולה צילום: משרד הביטחון

מיכאיל סמארה (27), שנפצע ביום שלישי האחרון באורח אנוש מפגיעת המיירט בכביש 4 סמוך למזרעה שדרומית לנהריה, מת הבוקר מפצעיו בבית החולים בנהריה. סמארה למד כימיה בצ'כיה והתגורר שם, והגיע לארץ כדי לבקר את משפחתו בכפר יאסיף כמה ימים קודם לכן, כך דיווח חסן סעלאן באתר ווינט.

נאסר סמארה, דודו של הפצוע, סיפר על הטרגדיה: "לפני כמה שבועות האחיין שלי חזר לארץ לביקור אצל בני משפחתו. היום הוא היה אמור לחזור חזרה, אבל לצערי הוא נפגע קשה מאוד. באותו היום הוא נסע ככל הנראה לבקר חבר, עצר ברמזור ואז רסיס אחד פגע לו בראש".

קרוב משפחה אחר הוסיף: "מיכאיל אדם נהדר ומהמם. בימים שחזר לארץ שוחחנו, צחקנו ושמחנו שהוא היה איתנו. הוא סיפר לנו על ההצלחות שלו בלימודים וההישגים. הוא סטודנט מחונן וחכם, אמר לי שאחרי שיסיים ללמוד נעשה חגיגה גדולה. קשה להיזכר במילים האלה עכשיו ולא לבכות".

צה"ל הודיע כי מתחקיר ראשוני של האירוע עולה כי "מדובר בנפילת מיירט שהחטיא את המטרה ופגע בקרקע. כתוצאה מהנפילה נפגעו מספר אזרחים". לפני מתקפת הכטב"מים של חיזבאללה, חמישה מחבלים חוסלו בתקיפה אווירית בדרום לבנון.

 

מלחמת חרבות ברזל חיזבאללה צ'כיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}