י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ

מנהיג נטורי קרתא בהלוויית הנייה: "היה רק נגד הכיבוש"

ישראל דוד וייס, מאנשי נטורי קרתא פרסם הודעת תנחומים מדוחא בקטאר לעם הפלסטיני לאחר "מותו הטראגי של איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס"

מנהיג נטורי קרתא בהלוויית הנייה: "היה רק נגד הכיבוש"
אנשי נטורי קרתא בהלווית הנייה בקטאר צילום: רשתות חברתיות

מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ: מנהיג נטורי קרתא, פרסם סרטון ברשתות החברתיות כשהוא נמצא בדוחא בירת קטאר, המביע תנחומים על חיסולו בטהראן של ראש הלשכה המדינות של חמאס מנהיג חמאס איסמעיל הנייה. ישראל דוד וויס מנהיג הקבוצה תומך ידוע של שלל ארגוני הטרור, תמיד מגנה את ישראל כשדם יהודי נשפך כמים.

וויס אמר בסרטון: "אני מדבר מדוחא, קטאר, סלאם עלייקום, אנחנו כאן כדי להראות לעם הפלסטיני שלכל המעשים הנוראים של המדינה הציונית אין להם שום קשר ליהדות או לעם היהודי. הגענו לכאן להלוויה של שייח' איסמעיל הנייה, ולמסור תנחומים לעם הפלסטיני על 76 שנות הנכבה, ועשרת החודשים האחרונים של הקטל של רצח העם בעזה".

הוא אמר: "אנשים חושבים שהמלחמה נעשית בשם היהדות, היהדות היא לגמרי אופוזיציה למדינת ישראל ולכל מה שנובע מהמדינה. מדינת ישראל הזו אין לה זכות לכיבוש, יש לנו אהדה ואנחנו בסולידריות עם פלסטין".

צילום מסךישראל דוד וויס בקטארצילום: צילום מסך

הוא כינה את המלחמה "פשע שטני" ואמר כי "מנהיגי פלסטין, הנשיא ערפאת ואיסמעיל הנייה הצהירו בבירור שהם לא נגד העם היהודי, אנחנו בוכים עם העם הפלסטיני שסובל, אלו פשעים שטניים בעזה, מנהיגי פלסטין אמרו שהם לא נגד יהודים אלא רק נגד הכיבוש".

"אנחנו נמשיך לדבר על זה כמה שאלוהים ייתן לנו כח, עד שמדינת ישראל לא תהיה, והפלסטינים יחזרו לגור בפלסטין לצד היהודים כמו בעבר, אנחנו רוצים הפסקת אש".

אנשי נטורי קרתא בלוויה צילום: רשתות חברתיות

הקשר של נטורי קרתא עם רוצחי ושונאי ישראל הוא הדוק. כפי שדיווחנו ישראל דוד וייס ממונסי ניו יורק וישעיהו רוזנברג ממונטריאול קנדה, שני אנשי נטורי קרתא, ביקרו לאחרונה באיראן, השניים השתתפו בארוע מיוחד, פסטיבל תקשורת מקומי בטהראן, לזכרו של הנשיא אברהים ראיסי שנהרג בתאונת מסוק.

וייס אמר לתקשורת האיראנית כי פגש בפעם האחרונה את "השהיד ראיסי" באמריקה בספטמבר. "ניהלתי עמו דיון על הפעולות הפליליות של המשטר הציוני רוצח ילדים", ציין והוסיף: "אנחנו נגד הקמת מדינה יהודית בכל חלק של ארץ פלסטין, וגם רבנים יהודים לאורך ההיסטוריה מתנגדים להקמת מדינת ישראל".

בחודש מאי האחרון מספר יהודים המתגוררים באנגליה הגיעו לשגרירות איראן בלונדון כדי להביע תנחומים, ולחלוק כבוד לנשיא איראן המנוח אברהים ראיסי ושר החוץ חוסיין אמיר עבדאללהיאן שנהרגו התרסקות מסוק.

אנשי נטורי קרתא התקבלו על ידי עלי מטינפר, מבכירי שגרירות איראן בלונדון, ובשיחה עמו הם "הביעו תנחומים על האובדן המצער" כך לפי שגרירות איראן בלונדון. אחד מהם דמע מול התמונות של הנשיא ושר החוץ.

נטורי קרתא מנחמים את האיראנים צילום: שגרירות איראן בלונדון

ישראל דוד וייס נטורי קרתא מלחמת חרבות ברזל קטאר איסמעיל הנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}