י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
"אמריקה בשפל"

טראמפ מזהיר: "אנחנו קרובים מאוד למלחמת עולם"

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ הזהיר במסיבת עיתונאים שכינס באחוזתו מאר א-לאגו: "אנחנו קרובים מאוד למלחמת עולם, ויש לנו בהנהגה אנשים שלא יודעים איך להוביל את זה"

טראמפ מזהיר: "אנחנו קרובים מאוד למלחמת עולם"
דונלד טראמפ צילום: דוברות הבית הלבן

במסיבת עיתונאים שקיים באחוזת מאר א-לגו בפלורידה, התייחס הנשיא לשעבר דונלד טראמפ למועמדת הדמקורטית קמלה האריס - וקרא לה להסכים לעימות מולו. 

"הסכמנו לעימות בפוקס ב-4 בספטמבר, לעימות ב-NBC ב-10 בספטמבר ולעימות ב-ABC ב-25 בספטמבר. אני מקווה שהיא תסכים",  אמר. 

טראמפ הזהיר במסיבת העיתונאים: "אנחנו קרובים מאוד למלחמת עולם, ויש לנו בהנהגה אנשים שלא יודעים איך להוביל את זה". על האריס אמר טראמפ: "היא לא מספיק חכמה לעשות מסיבת עיתונאים, אנחנו צריכים אנשים חכמים  להוביל את המדינה". עוד אמר: "האריס מביאה רק 1000 איש לקמפיין בחירות. ואני מביא מאה אלף. אבל כולם אומרים, הו הו ההתלהבות בצד שלה". 

עוד אמר טראמפ: ‏״אני לא מעריץ של ביידן, אבל הנשיאות נגזלה ממנו ע״י האריס. ראיתי שהוא היה לא טוב בעימות, אבל זה לא אומר שהוא היה מפסיד את הבחירות. זה לא בהכרח נכון. גזלו לו את הנשיאות בדרך מדהימה". 

"פתאום אני רץ נגד מישהו אחר, ואני מוביל מוביל, זה לא שאני מתלונן על זה. אני מקדש את החוקה. היה להם פריימריז אבל הם גזלו את זה ממנו, כמו מילד. והוא עכשיו מאוד עצבני על אובמה על ננסי פלוסי. ועל כל השאר", טען.

טראמפ הוסיף: "לאיראן לא יכול  להיות נשק גרעיני. זה מאוד  פשוט. היינו מסתדרים עם איראן. הייתי בסדר עם איראן. אתה יודע, פגענו בהם כמה פעמים די חזק".

טראמפ שב ותקף מצביעים יהודים שתומכים במפלגה הדמוקרטית בכלל ובקמלה האריס בפרט. "היא גרועה מאוד לישראל ועוד יותר גרועה ליהודים. כל יהודי שיצביע להאריס צריך לעבור בדיקה נפשית", אמר טראמפ בנאום באירוע בחירות.

"נתתי להם את הגולן, נתתי להם הכרה בירושלים כבירה, העברתי את השגרירות אליה, נתתי להם את איראן והבאתי את הסכמי אברהם. האריס? היא גרועה לישראל וחסרת כבוד ליהודים", הוסיף. לדבריו, "מי שמצביע להאריס ולחבריה, אם הוא יהודי או ישראלי, חייב לבדוק את עצמו".

דונלד טראמפ קמלה האריס בחירות בארה"ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}