י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
צפו

גנב האופניים ניסה למכור אותם באינטרנט - ונתפס על חם

בלשי המשטרה בירושלים יצרו עמו קשר כקונים פוטנציאלים, נפגשו עם החשוד ואז עצרו אותו, איתרו את האופניים ברכבו והשיבו אותם לבעליהם

גנב האופניים ניסה למכור אותם באינטרנט - ונתפס על חם
המעצר צילום: דוברות המשטרה

ארבע שנים לאחר שאופניים יקרים נגנבו מצפון הארץ, ניסה החשוד למכור אותם באינטרנט. בלשי המשטרה בירושלים יצרו עמו קשר כקונים פוטנציאלים, נפגשו עם החשוד, עצרו אותו, איתרו את האופניים ברכבו והשיבו אותם לבעליהם.

לאחרונה הבחין תושב הצפון, בעליהם של אופניים יוקרתיים בשווי של כ-15 אלף ש"ח שנגנבו מחצר ביתו לפני ארבע שנים - בשנת 2020, כי האופניים היוקרתיים מפורסמים למכירה באינטרנט. בעקבות כך, דיווח על גניבתם במשטרה וחקירת המקרה החלה בתחנת שפט שבמחוז ירושלים.

תיעוד המעצר צילום: דוברות המשטרה

במהלך הימים האחרונים, ערכו שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים פעילות מקדימה ומתוחכמת על מנת להביא לפיענוח החקירה ולהשיב את האופניים היוקרתיים חזרה לאחר שנים רבות, לידיו של המתלונן. 

כחלק מפעילות זו, יצרו בלשי המשטרה קשר עם החשוד שפירסם את האופניים למכירה, והתעניינו ברכישתם כקונים פוטנציאלים. 

אמש במסגרת העסקה המבוימת שנרקמה, קבע השוטר עם החשוד מפגש לטובת השלמת העסקה באחת מתחנות הדלק בשכונת פסגת זאב שבצפון העיר ירושלים. 

במקביל באותה העת, נערכו כוחות משטרתיים סמויים בסמוך למקום, ולאחר שזוהה רכבו של החשוד, פעלו בלשי תחנת שפט במהירות וביצעו את מעצר המוכר החשוד.

ברכבו של החשוד שנעצר, תושב בית חנינא בן 29, אותרו על המושב האחורי האופניים הגנובים משנת 2020 שאותם ניסה למכור- ללא הצלחה. החשוד שנעצר על ידי בלשי המשטרה, הועבר לחקירה בתחנת שפט במחוז ירושלים.

האופניים הגנובים הושבו לבעליהם, והחקירה במחוז ירושלים נמשכת במטרה למצות את הדין עם החשוד שנעצר. 

מעצר גנב אופניים משטרת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}